Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Katastrofen indtraf for baltic condor og express1. Heldigt der ikke skete mere. Hele agter dækket på baltic condor er bukket 50 cm op i styrbord side og vredet hele båden.

Indsendt af  Martin og Rikke Brøsch -- Team Trold  den  10. maj 2019 kl. 13:25:58

Gå tilbage
Jeg så båden komme ind i Ystad, et par aftener før uheldet. De kom sejlende i TOTAL tåge og uden ais på. Den var ihvertfald ikke tændt. Jeg tænker at hvis de var sejlet fra Rønne i samme vejr uden ais, så beder de s.. også om balladen. Stakkels de ansatte på Express 1, de er ellers vågen nok. Jeg har ofte kaldt dem først på vinteren, bare for at være sikker på at de havde set mig og hver gang bad de mig holde min kurs så var de langt fra mig. Så det der med at de store både slukker for os med b ais gælder ikke altid.
Indsendt af    Sten Andersen   den   15. maj 2019  kl. 16:28:38

Der kan du se Aldrig slukke for AIS
med venlig hilsen
Per Motsch Andersen
Indsendt af    Per Motsch Andersen   den   10. maj 2019  kl. 19:38:53

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear
ABU Garcia
Herning Trailer og Bådcenter
Tempo Både og udstyr
Mercury Marine