Send en kommentar Send en kommentar Send en kommentar Send en kommentar
Skovshoved Havn ny aftale er på plads fra d 1. oktober 2009 til 1. april 2010
I den periode kan SSK medlemmer anvende rampen gratis mod at de har et Års mærke på deres båd og et klub mærke på traileren.
I vores aftale med havnen er det aftalt at vi skal parkere ude ved strandvejen langs hegnet hvor køretøj og trailer er koblet sammen det er nu blevet lovligt og der kommer opmærkninger som vil anvise parkering de er ikke malet endnu. vi kan/skal også bruge den parkerings plads der har indkørsel fra strandvejen men her skal i koble traileren fra bilen og stille dem ved siden af hinanden på den måde er der plads til mange flere på denne parkerings plads.
Parkeringspladsen på selve havnen er et område hvor man ikke ønsker trailer, fordi havnen har mange bruger og kunder end os SSK. Forbudt område for SSK trailer uanset om den er tom når i kommer om morgen det er en del af vores aftale med havnen og skal derfor overholdes.
Vigtigt husk at læse de rampe regler der er opsat
Men ellers glæder havnen sig til at gense jer ved rampen igen i år for vi har vist at SSK medlemmer Kender rampereglerne, har en god opførsel samt godt humør.
Vigtigt.: Vis hensyn og vær hjælpsom mod andre
Så knæk og bræk i sundet
Havneudvalget Bo Andersen 28 74 62 31 / TICA
Indsendt af Bo Andersen den 5. september 2009 kl. 09:45:41
Parkeringspladsen mod nord er lukket, så trailer parkeres på indersiden af fortorvet op mod hegnet på Strandvejen og bilen parkeres på pladsen i havnen.
Indsendt af Nils Majdrup den 14. september 2009 kl. 07:58:39
Hej Peter
Ok det er nok pakeringspladsen mod nord, ellers giver det ingen mening.
Indsendt af sven svensson den 7. september 2009 kl. 19:46:50
hej sven - på selve havnen er der ikke skrå parkering, så det er selvfølgeligt rigtigt, at man ike fylde mere, forsi man afmonterer traileren. Som jeg forstår det gælder det parkeringspladsen nord for havnen, hvor der er skrå parkering - og hvor jeg tit har set folk parkere på tværs af skrå parkeringen - og så fylder det.
hilsen
peter
team nauta
Indsendt af Peter Ibsen den 7. september 2009 kl. 19:35:57
Hej Peter
Så må jeg have misforstået noget, jeg mente det drejede sig om pakeringspladsen ved havnekontoret, der er ikke skråpakering.
Indsendt af sven svensson den 7. september 2009 kl. 19:30:00
hej sven - jeg har selv hyppigt benyttet skovshoved havn herunder p-pladsen. Jeg har desværre også ofte set, at vogntoget er parkeret på tværs af skråparkeringen, og så fylder det altså 4-6 pladser. Så jeg har fuld forståelse for, at traileren skal afmonteres.
Hilsen
Peter
Team Nauta
Indsendt af Peter Ibsen den 6. september 2009 kl. 16:37:23
Jeg kan ikke rigtig se man vil spare plads,man fylder da stadigvæk 2 pladser, det handler nok snarere om at man vil gøre det så besværligt som muligt så folk holder ude på strandvejen, det er måske også en god løsning hvis man så åbner op for indkørsel først til højre, så man ikke skal ned og uvende nede i lyskrydset, eller er det en af de sædvanlige forringelser, ligesom da de delte havnen op så der kun var to broer til trailerbåde.Jeg var ude en dag da jeg så kom ind flød det med jolleophalervogne ved de to broer de kunne ikke selv finde ud af at bruge det afspærrede område, der fortrød jeg lidt at jeg havde betalt 1000kr i årskort, men der ligesom ikke mange muligheder, andet end at sælge båden eller finde en havneplads.
Indsendt af sven svensson den 6. september 2009 kl. 16:27:03
Klubmærket er lyseblå.
Indsendt af Mogens Salmon-Ella den 5. september 2009 kl. 16:02:08
Hvilket mærke er at regne for klubmærke? Vi har jo årsmærke på bådene.
Indsendt af Tor Bentsen den 5. september 2009 kl. 15:57:10
Lille spørgsmål..?
Du henviser til: vi kan/skal også bruge den parkerings plads der har indkørsel fra strandvejen men her skal i koble traileren fra bilen og stille dem ved siden af hinanden på den måde er der plads til mange flere på denne parkerings plads.
Da jeg var på havnen for 2 uger siden var denne parkeringsplads fyldt op med kraner/lastbiler og håndværkerskurvogne..
Hvornår regner man med at den Parkerings plads er ryddet igen..?
Ellers bliver der da trængsel på Strandvejen, nu vi ikke kan benytte parkeringspladsen ved selve slæbestedet.
Indsendt af Mogens Salmon-Ella den 5. september 2009 kl. 15:26:20
Tak Bo, det lyder rigtigt godt..
Indsendt af Mogens Salmon-Ella den 5. september 2009 kl. 15:19:48
Godt arbejde!
hilsen
peter
team nauta
Indsendt af Peter Ibsen den 5. september 2009 kl. 13:02:08
Godt gået.. Så må vi hellere få hentet klubmærket )
Indsendt af Martin Pedersen -TEAM LIMA- den 5. september 2009 kl. 10:01:27
Send en kommentar Send en kommentar Send en kommentar Send en kommentar