Send en kommentar Send en kommentar Send en kommentar Send en kommentar
ONSEVIG HAVN PÅ LOLLAND nord for Nakskov
SSK har d 01.03.2010 lavet en rampe aftale der betyder at SSK medlemmer kan bruge denne rampe gratis mod at de har et godkendt årsklister mærke på deres båd
Såfremt der ikke er godkendt klistermærke på båden afkræves en rampeafgift som ikke refunderes
Denne rampe aftale følger kalenderåret og skal derfor fornyes hver den 31.12.xx
De har lavet del ombygning så havnen nu er bedre tilpasset vores forhold og ønsker
Nyt Slæbested/rampe på Onsevig havn, den gamle er fjernet ny og 10 meter bredt slæbested er færdig, vejen bagved er udvidet, nu kan selv de største trailer/trolling både søsætted fra havnen, dertil er der forbedret parkeringsforhold.
www.onsevighavn.dk
læs mere under havne på vores hjemmeside
Med evnlig hilsen
Bestyrelsen/ havneudvalget Bo Andersen 28746231
Indsendt af Bo Andersen den 28. februar 2010 kl. 21:39:47
Billede af den nye Rampe i Onsevig . Det ser sgu godt ud , Stor ros til bestyrelsen at vi fik Onsevig havn
Indsendt af Michael Holme den 9. marts 2010 kl. 16:09:58
..Rigtig god aftale der er blevet lavet der! Det er rart at se der også blir lavet nogle faciliteter/fordele, "hernede" omkring. Jeg har set slæbestedet og det ser rigtig fint ud og der er blevet god plads at bakke til på.
Så jeg glæder mig allerede til at komme ud og prøve det af!
Indsendt af erik petersen den 6. marts 2010 kl. 00:59:10
Taktak for de rosende ord.. men rosen vil jeg straks give videre til Onsevig Havn der har taget div. henvendelser seriøst. I øvrigt rigtig rart at se SSK komme "syd for Næstved"..:-) Er i gang med at lave en oversigt over P-forhold sammen med havnen..mere om det senere..
Indsendt af Poul-Erik Hagemann - - www.gadusn.dk den 1. marts 2010 kl. 19:24:39
Og vist så også en tak til Peter Dan (havneformand) og A.P Møller. Jeg var dernede i weekenden og se... Det bliver bare super godt!
Indsendt af Tomas Nielsen den 1. marts 2010 kl. 17:37:57
Det lyder rigtig godt. Og herfra skal også lyde en stor tak til Poul Erik Hageman, som kan tage en stor del af æren for det nye slæbested.
Indsendt af mads schwartz larsen den 1. marts 2010 kl. 16:25:59
Har fået oplysninger fra Tomas Nielsen og det er godt at se at Gadusen har lavet et tiltag med en fladfisketur omkring 02.10.2010 som godt .. :o)
Indsendt af Bo Andersen den 28. februar 2010 kl. 22:39:03
Super tiltag, endelig en havn tæt på os andre her nede. Godt gået... :-)
Indsendt af Jakob Brun den 28. februar 2010 kl. 22:13:55
SUPER!!! Og så skylder vi vel Poul E. Hagemann, "Gadusn.dk", en stor tak for at deltage i dialogen med havnen!
Indsendt af Claus Madelung den 28. februar 2010 kl. 21:48:34
Send en kommentar Send en kommentar Send en kommentar Send en kommentar