Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Hej derude. Jeg har et Rotfuchs (kineserspil) på 13.000 lb 6 HK. på min trailer, det skal trække en Bayliner Trophy 2002 (2200kg) op ,men det har problemer. Det kan næsten ikke ,og kan finde på at stoppe på vej op, det burde kunne klare det uden problemer. Der trukket et svejsekabel fra bilens (Audi q7)batteri (115ah) til et truck stik i bagagerummet , så spillet er koblet direkte til bilens batteri så er spørgsmålet er det et skod spil eller er der andre ting der kan gå galt. (Ruller på trailer ok). Det gamle spil 2800 lb. var en box med en motor nogle tandhjul og en tynd kæde det burde ikke kunne trække den op, men det gik. Det virker ikke som om der nogen sammenhæng i de data der er opgivet på spil. Jeg har gennem trawlet nettet og det ser ud som om at 95% af spillene kommer fra Kina bare med forskellige navne og priser alt efter hvor man køber dem henne. Jeg har set et Superwinch s 7500 det har godt nok en mindre ydelse, men en lav vægt. Er det ok til en tung så dame. Jeg håber at andre med med tunge skuder kan komme med nogle input her.
Mvh Danny.
Indsendt af  Danny Braarup  den  4. juli 2016 kl. 21:24:34

Gå tilbage
Hvor mange mm2 er det kabel.. er stelkabel sat til batteri ?. Det kræver gode tykke kabler når det er 12v , har bygget en del anlæg i biler og minimum tykkelse var 50 mm2 ellers var der ikke saft nok..:B
prøv med et løs batteri tæt på spillet og se om det hjælper.. :-)
Indsendt af    benny larsen   den   5. juli 2016  kl. 22:21:26

Hej Danny
Jeg trækker min 2002´er op med et Superwinch 5000. Det er monteret med dyneema line, som ikke er længere end den lige kan nå, for ikke at fylde for meget på spolen på spilet. Jeg brugte dette spil til min gamle båd og da jeg købte Baylineren syntes jeg at spillet lød noget "træt" da jeg kørte den op første gang. Det lyder stadig "træt" og det går langsomt men den kommer op hver gang, Jeg har endda hevet den op med fuld tank på stejl rampe.
Spillet er trukket af et batteri som sider på siden af tårnet på traileren og så er det med trådløs fjern betjening, så man kan tage båden op alene.
Du skal huske at smøre dine ruller, det betyder rigtig meget.
Det er købt hos ham som har en reklame på denne hjemmeside.
Håber du kan bruge mine oplysninger til noget.
Med venlig hilsen.
Søren
Indsendt af    Søren Knudsen   den   5. juli 2016  kl. 20:18:01

prøv at lægge wiren dobbelt, med en blok ved båden, så har du dobbelt kraft men halv hastighed.

Indsendt af    Henning Schmidt   den   5. juli 2016  kl. 16:52:39

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear
ABU Garcia
Herning Trailer og Bådcenter
Tempo Både og udstyr
Mercury Marine