Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Hej

Jeg står for at skulle anskaffe mig familiens første båd. Vi er 2 voksne samt 2 børn, 4 og 6 år. Båden skal primært bruges til lidt fjordfiskeri, kystnært fiskeri, hyggeturer på Silkeborg søerne osv. Jeg har set på Nordan 18 med 40 HK Yamaha 4 takt, ørnvik 450 med 40 HK mercury og Ryds 485 med 50 HK tohatsu tldi.
Den jeg er mest varm på er Rydsen. Trailer fra 2009 i ok stand men skal synes, tænker der skal tjekkes bremser. Båd er rigtigt velholdt med gps, anker, fendere, bord, hynder inde og ude samt kaleche i fin stand. Motor er en Tohatsu 50 HK 2 takt fra 2010 som har gået ca. 180 timer service ok.
Sættet står til 67500, hvad tænker i? Er det en fair pris?

Venlig hilsen
Jakob
Indsendt af  Jakob Kvist Nielsen  den  21. april 2017 kl. 21:21:03

Gå tilbage
Prøv at finde en Ørnvik 540 der er den plads du behøver med 2 børn som kan kommer under tag hvis vejret bliver dårligt,og den er meget stabil i lidt sværere sø,køber du for lille båd vil du fortryde og skal til at handle igen
og monteret med minimum 60hk 4t og en 6 hk nødmotor,så er du godt sejlende.K&B
Indsendt af    Michael R. Schack   den   22. april 2017  kl. 10:31:30

Ja, jeg har set på dem på diverse til salg sider. Tænker også størrelsen er rigtig fin, men prismæssigt har de også lagt noget højere end de andre.

Mit budget er på omkring de 65000, ca - kommer jo helt an på udstyr og stand

Venlig hilsen
Jakob
Indsendt af    Jakob Kvist Nielsen   den   22. april 2017  kl. 09:11:11

Har du haft en Crescent 535 Classic med i overvejelserne ?

Indsendt af    Søren Melby Andersen Team Arbejdssky   den   21. april 2017  kl. 21:54:31

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

watergames, sejlerskolen for dig.
Islev Carshine
Navisco
Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil