Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Hej jeg har en bådtrailer ,men er lidt i tvivl om justering ag ruller på den,den bagerste rulle biler båden slet ikke på ,den støtter kun på side ruller ,bør den justeres op så bund ruller støtter, og kan der blive problemer med at hive den op når man justere den bagerste rulle.

Indsendt af  Troels Nielsen  den  20. august 2017 kl. 19:29:45

Gå tilbage
Hej ,tak for svar,jeg har justeret den bagerste rulle op til midten af båden så vægten ligger på den.
Så må jeg se hvordan den glider ned i vandet når jeg skal ud,der er jo ikke det samme hældning på den efter rullen er justeret op.

Indsendt af    Troels Nielsen   den   22. august 2017  kl. 17:32:52

Sæt gerne flere kølruller på for at fordele vægten.
Indsendt af    Henrik Olsen   den   21. august 2017  kl. 19:29:14

Hej Troels den nemmeste måde at gøre det på er at kigge på skærmene på traileren der skal være lidt plads til når kører og båden bevæger sig så tag en tush
lav en streg som det er nu så kan du se hvor meget du flytter de forskelige ting
så ville jeg tage en donkraft under siderullerne og flytte dem ned så skærmen er fri og der efter donkraft under kølrullen så den kommer op på plads
med venlig hilsen
Per Motsch Andersen
Indsendt af    Per Motsch Andersen   den   21. august 2017  kl. 17:18:16

Hej Troels . Din båd SKAL bære vægten , dine side ruller er kun til at støtte båden . der er stor risiko for at du ødelægger din båd med den opsætning du har på billedet og det ville være synd for båden og dig . Mvh Kim Jensen :B :B :B
Indsendt af    Kim jensen   den   21. august 2017  kl. 15:48:50

Hej

Sådan som jeg fik det forklaret, da min trailer skulle justeres:

Kølen kan bære vægten. Derfor skal kølen hvile på de midterste ruller.

Siderullerne skal støtte båden, så den står vandret og ikke rokker sig frem og tilbage.

vh

Jan
Indsendt af    Jan Jørgensen   den   21. august 2017  kl. 08:58:32

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear
ABU Garcia
Herning Trailer og Bådcenter
Tempo Både og udstyr
Mercury Marine