Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Nyt tilbud til medlemmer af Fyns Småbådsfiskeklub

Vi har d.d. indgået aftale med Spodsbjerg Turistbådehavn om FRI RAMPE til vore medlemmer.
Det betyder, at det fremadrettet er GRATIS at sætte båd i og tage båd op Spodsbjerg Turistbådehavn.

Overnatning eller brug af havnens øvrige faciliteter er ikke inkluderet, og skal afregnes efter
havnens gældende priser.

Der er nogle forudsætninger der skal være opfyldt. Alle der ønsker at gøre brug at FRI RAMPE, skal
rette henvendelse til Dan Østergaard-Poulsen, for at få udleveret et medlemskort der giver adgang.

Medlemskortet skal placeres tydelig og synligt i bilens forrude ved ankomst til havnen. Havnens
regler skal efterleves, og bil og bådtrailer skal parkers, så de ikke er til gene for havnens øvrige
brugere. Hvis der fiskes/sejles, hvor man ikke anløber havnen igen samme dag, SKAL havne-
fogeden adviseres af hensyn til sikkerhed til søs.

Oplysninger der skal sendes til Dan Østergaard-Poulsen enten på mail: dandee@mail.tele.dk eller
på SMS 2290 6000 er følgende:

Navn:
Mobilnr.:
Medlemsnummer:
Bådens navn:
Bilens registreringsnummer.
Bådtrailers registreringsnummer.

Kort vil blive udleveret på klubaftner, eller efter nærmere aftale.
Indsendt af  Claus Bjørn Jeppesen  den  20. april 2018 kl. 15:11:43

Gå tilbage
hej
jeg har sendt data til dan vedr spodsbjerg rampe kort
jeg vil høre om jeg hente det hos dig svend idet jeg kommer ikke til klubaften
skal til koncert
mvh henrik kruse
Indsendt af    henrik Kruse   den   28. maj 2018  kl. 20:01:26

Spodsbjerg rampekort.
De bestilte rampe kort udleveres til klubaftener. Er man forhindret i at møde op, kan kortet fremsendes, mail dop@bdlas.dkDan Østergaard-Poulsen. Porto 15 kr. via Mobilepay efter aftale med Dan

Indsendt af    Claus Bjørn Jeppesen   den   24. maj 2018  kl. 16:36:03

Hej Svend
👍👍👍👍👍
Indsendt af    Kjeld Fangel Petersen - Team Emmi   den   19. maj 2018  kl. 22:54:29

Hej Kjeld
Jo vi skal holde møde på tirsdag, der må vi finde ud af om de evt. Kan hentes hos mig i Odense hver anden mandag, eller noget i den retning.
Mvh. Sven🎣
Indsendt af    Sven Nyholm   den   18. maj 2018  kl. 17:24:47

Hej Sven
Er der ikke mulighed for at få det andre stedet end i klubben da der er lange udsigter til næste klubaften
Indsendt af    Kjeld Fangel Petersen - Team Emmi   den   18. maj 2018  kl. 16:26:37

Hej Mogens
Når Dan for oplysningerne, laver han de kort vi skal bruge til forruden, når vi skal sætte i Spodsbjerg. Kortet skal du afhente i klubben den første onsdag i hver måned, Vær opmærksom på de kommende sommermåneder der er ingen aktiviter.
pbv.
Sven Nyholm
Indsendt af    Sven Nyholm   den   14. maj 2018  kl. 23:36:24

Hej
Jeg sendte straks efter opslaget mine oplysninger pr. sms, men afventer stadig en reaktion fra Dan. Skal jeg prøve igen eller er der nogen der véd hvorfor?
mvh Mogens
medlem 264
:-)
Indsendt af    Mogens Christiansen   den   14. maj 2018  kl. 19:10:35

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

VHF skolen
Fiskekort for småbådsfiskere
watergames, sejlerskolen for dig.
Islev Carshine
Navisco
Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine