Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
"Akvariet i Køge Bugt" - Hvad fanger man der? Hej Forum :-) Jeg har hørt folk snakke om "Akvariet" i Køge Bugt, og jeg har også indtastet koordinaterne i min kortplotter. Men hvad fanger man derude? Er det primært Havørred, eller kan også fange fladfisk og torsk på bunden?

Håber nogen ved noget :-)

Bedste hilsner
Simon
Indsendt af  Simon Bruun  den  13. maj 2019 kl. 18:57:48

Gå tilbage
Simon hvis det lykkedes for dig, hører jeg gerne om det. Vi er flere der drømmer om at fange pighvar i bugten.
Indsendt af    Sten Andersen   den   15. maj 2019  kl. 16:30:27

Hej Lars og Bob

Tusind tak for jeres kommentarer. Jeg har hørt rygter om at det er sæson for pighvar, og at der skulle være gode steder i Køge Bugt. Jeg har dog aldrig fundet dem derude, men jeg vil prøve at gøre et forsøg.

Hilsner Simon
Indsendt af    Simon Bruun   den   14. maj 2019  kl. 21:16:07

Hej Simon når vi fisker makreller i akvariet er det med tobisrig, så fisker vi dem ligsom man fisker buletorsk, da stimerne er meget små. Fladfisk fisker vi fra slut Juli med skalrejer omkring pos.55 33,275 12 21,668. men Simon du kan ringe på 24689208, hvis du vil vide mere om køge bugt ellers kan du prøve Hundigehavn bro 15 -16 der holder vi til Glostrup trollingklub
Indsendt af    Lars Bruun Christensen   den   14. maj 2019  kl. 13:18:00

Hej Simon Akvariet i køgebugt er en række sand suger huller der er lavet for mange år siden med dybder op til 18m.
Akvariet er mest kendt for et godt ørred sted, der er ikke så mange torsk og dem der er er ofte små.

Der er tit store stimer af tobis så makrellerne kan også godt lide og søge føde i Akvariet.
Indsendt af    Bob Aagesen   den   13. maj 2019  kl. 19:37:19

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure
Savagegear
ABU Garcia
Herning Trailer og Bådcenter
Tempo Både og udstyr
Mercury Marine