20-22'' wa...

  • Stig Bülow
  • Stig Bülow's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
10 år 2 måneder siden #1170366 af Stig Bülow
20-22'' wa... blev oprettet af Stig Bülow
20-22'' walk-around - nogen forslag?

er lige gået igang med den lange (men absolut spændende) proces med at skulle udskifte min 17'' åbne centerkonsol båd til nummeret større, med et par køjer under dæk og en fornuftig vindskærm til at sidde i læ bag - men søger fremfor alt en ''rigtig'' walk-around uden at man skal hænge halvejs ud over søgelænderet for at komme rundt på båden. indtil nu har drømmen været en trophy 2002, men har læst et par virkelig skræmmende historier på nettet - er en trophy virkelig en trofæ-båd, eller hvad? og hvad er a-lternativet? jeg skal kunne håndtere den alene af og på traileren!
den skal ikke bruges til trolling, men mere bule- og fladfiskeri, samt weekendture med kajakken på slæb op lang svenskekysten og i fjordene.

pf. tak for jeres altid velmente og velbegrundede råd og anbefalinger!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.161 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer