Gamin Fishfinder 340C vs 400C

  • Niels Kristensen
  • Niels Kristensen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
3 år 9 måneder siden #1190055 af Niels Kristensen
Besvaret af Niels Kristensen på emne Gamin Fishfinder 340C vs 400C
Hej Poul. Mange tak for Dit svar, og jeg kan sige, jeg har købt 400C. Nu skal jeg så bare lærer, at bruge den.....

Mvh 9els

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
3 år 9 måneder siden #1190054 af Poul Kilt
Besvaret af Poul Kilt på emne Gamin Fishfinder 340C vs 400C
Uden at kende hverken Garmin eller dit behov, som jo nok er det vigtigste at tage med i betragtning, så ville jeg uden tvivl vælge 400C. Ikke kun fordi "bigger is better", men jo skærm du kigger på jo mere tydeligt billede af vandet under dig får du også. Dette vil helt sikkert starte en næsten religiøs diskussion om hvilket apparat/mærke du bør investere i, men min konklusion er ret simpel: Vælg det største apparat der passer til din pengepung på betingelse af at det ikke kommer til at sidde i vejen for såvel udsyn som den øvrige sikkerhed ombord. Du kan bruge alt fra 2 - 40.000 kr. på et ekkolod, men vær opmærksom på hvad dit behov i virkeligheden er. Jeg har fisket de sidste 5-6 år i Øresund, Storebælt, Isefjorden fanget laks på Bornholm osv osv. Og dette med et udmærket Lowrance ekkolod med en 7" skærm. Husk at det ikke er ekkoloddet der finder fiskene det gør du - loddet viser dig dem bare når du har fundet dem. Held og lykke

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels Kristensen
  • Niels Kristensen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
3 år 9 måneder siden #1190050 af Niels Kristensen
Gamin Fishfinder 340C vs 400C blev oprettet af Niels Kristensen
Hopsan. Jeg har lige investeret i en båd. Nu vil jeg gerne have en fishfinder på den. Valget står mellem en Gamin 340C eller en 400C. Kan nogen hjælpe mig med, hvad jeg skal vælge?

Mvh 9els

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.151 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer