Kontingentbetaling 2021 til MSK

  • Lui Tang Jensen
  • Lui Tang Jensen's profilbillede
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
3 år 3 måneder siden #1190267 af Lui Tang Jensen
Besvaret af Lui Tang Jensen på emne Kontingentbetaling 2021 til MSK
Hej Jens
Jeg har sendt denne besked videre til vores kasserer.

Du kan finde vores mailadresser her smaabaadsklub.dk/index.php/msk-2/msk-klubben/msk-bestyrelse

De er blevet lavet lidt om i forbindelse med den nye hjemmeside, samt der er ændret på bestyrelsen.

Hilsen Lui Tang Jensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Jens Albertsen
  • Jens Albertsen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
3 år 3 måneder siden #1190263 af Jens Albertsen
Kontingentbetaling 2021 til MSK blev oprettet af Jens Albertsen
Hej
Jeg har lige indbetalt kontingent for 2021. Jeg oplyste mit medlemsnummer på indbetalingen, men glemte at oplyse navn. Håber det er ok.

Jeg har fået ny adresse, så jeg vil gerne opdatere mine profiloplysninger. Har forsøgt at sende mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., men fik den retur med oplysning om, at det min mail ikke kunne leveres til mailadressen.
Så nu forsøger jeg her:

Medlemsnummer: 99
Jens Albertsen
Moesgårdsvej 9
8270 Højbjerg

mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Mobil: 20 34 99 55


Venlig hilsen
Jens Albertsen
_______________
Mobil: 20 34 99 55

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.137 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer