Håber på...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
19 år 1 uge siden #1004673 af
Besvaret af på emne Håber på...
Ja jae, Soele. Jeg fik den godt.<br>
Husk lige at tjekke olie inden Vänernturen!<br>
Fik du den Soele?!!!<br>
:-)<br>
<br>
mvh Rørbukkeren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Henrik Soele
  • Henrik Soele's profilbillede Emne forfatter
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
19 år 1 uge siden #1004669 af Henrik Soele
Besvaret af Henrik Soele på emne Håber på...
Så er gårsdagens resultat af turen på Øerflakket opgjort. 50 Skrubber og 5 - 8 rødspætter fanget under 4 - 5 timers fiskeri.<br>
<br>
Vi var 4 mand ombord, Skyum & søn samt undertegnede & søn, dvs. 2 der fiskede 100% og 2 der servicerede med agning, afkrogning og håndmadder og så lidt fiskeri ved siden af!!!<br>
<br>
Jeg ankom med båden en lille time senere end planlagt og startede med at have en trailer der drillede så båden ikke kunne komme af (jeg kunne ikke overtales til at bakke hele l..... ud i havnen) så det kostede et par timer inden vi var klar. Vi sejlede først ud af slusen kl 1215 og var så godt igang med at fiske da Spirillen ankom.<br>
<br>
Dagens bedste nyhed/overraskelse var at Fjæsingerne var væk - ikke en eneste blev det til.<br>
<br>
Vi havde 2 stænger ude med sandorm + en med sild/ansjos og en med diverse Gulp og gummiorm. Sandormene ødelagde den afslappende del af turen - der skulle afkroges og monteres nye orm konstant! Sild og Ansjos gav som regel kun en fisk når der blev flyttet plads og der var en skrubbe der havde sneget sig til at inhalere agnen uden det var bemærket. Gulp/gummiorm blev forholdsvis hurtig opgivet til fordel for sandorm - det skal lige siges at det var ikke "saltwater" udgaven af Gulp men Gulp indkøbt (lidt tilfældigt) på en USA tur så det behøver ikke at sige noget om Gulp'ens evner til at fange fisk - Rødspætterne så dog ud til at have forkærlighed for Gulp'en!<br>
<br>
Dagen største fisk, en Rødspætte fangede Michael Skyum på en af de sidste rester Sandorm (en Stump ca. halvt så stor som pletterne på Rødspætten!).<br>
<br>
Alt i alt - en rigtig god dag, rart at der er nogen der gider at køre helt fra Esbjerg for at holde os med selskab - synd for alle I andre der ikke havde muligheden for at være med (fik du den morten!).<br>
<br>
Til sidst skal lige siges at vi aligevel blev og ventede på TD2 som ville komme kl. 1830, desværre ventede vi forgæves!!!
Bilag:

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
19 år 1 uge siden #1004655 af
var med på turen kom dog først ved 13.30 tiden <br>
men fangede aligevel 42 flade på lidt under 4 timer<br>
så det var en god tur <br>
tak for en god tur til henrik og peter

• Henrik Soele
  • Henrik Soele's profilbillede Emne forfatter
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
19 år 2 uger siden #1004649 af Henrik Soele
Besvaret af Henrik Soele på emne Håber på...
Nå - kl. 0900 når jeg nok ikke, men ca.!!!<br>
<br>
Morten - med de arbejdstider du holder, så kan du nok aligevel nå at være der før jeg kan!<br>
<br>
Lars - jeg kan ikke garantere at jeg er der endnu kl. 1830 men ellers knæk og bræk!

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
19 år 2 uger siden #1004648 af
ja vi kan være der kl. 18.30, og så kan vi jo fiske i ca. 30 time før det er mørkt.<br>
så vi er klar<br>
hmm <br>
<br>
TDII

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
19 år 2 uger siden #1004647 af
Hej Soele og Egelund!<br>
<br>
Nu er vi jo nogle der skal passe vores arbejde....men god tur!<br>
<br>
mvh Morten

Tid til at oprette siden: 0.182 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer