Nyt udseen...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 5 måneder siden #1000327 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Nyt udseen...
Så er der også tilføjet lidt "stil" til Links, siden har fået ny farve og der er lavet lidt effekter til linkene.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 5 måneder siden #1000323 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Nyt udseen...
Svar til Brian som skrev:<br>
<br>
>Kunne du så ikke lave så man kunne klikke direkte på<br>
>nyhederne så man automatisk blev sendt videre til nyheden<br>
<br>
God ide som jeg vil arbejde videre med.<br>
<br>
>Men jeg kan se at vores mailadresser ligger "frit" fremme <br>
Det er både rigtigt og forkert :-) Mailadresserne er gemt i en database, og bliver kun hentet og vist på siden, når en bruger beder om det? Så hvis spammerne skal hente vores mail adresser skal der næsten hele tiden være en eller anden af vores medlemmer der har bedt om siden og bliver på den længe nok til, at spammerne kan nå at kopiere den? Det tror jeg ikke på.<br>
<br>
>Det kunne også være fint hvis man kunne knalde billeder<br>
>ind andre steder<br>
Nemmere sagt end gjort. Proceduren er, at du først skal gemme billedet på harddisken, ellers kender man jo ikke navnet på billedet, der jo som bekendt skal være unikt, hvilket vores upload control sørger for. Dernæst skal man hente billedet ind i din artikel, hvor du gerne vil have det, og til sidst skal man sørge for, at teksten går "rundt om billedet" så al teksten er synlig.<br>
Problemet kan selvfølgelig løses, men der er for meget andet der kræver min opmærksomhed til at det er noget der ligger lige om hjørnet.<br>
Har dog en ide om at der skal laves noget for "de udvalgte" dem der er lokalredaktører for de enkelte klubber, så de selv kan lægge artikler og konkurrence regler/tider på nettet, men det har lidt lange udsigter.<br>
<br>
>Det kunne måske også være fint med en tæller,<br>
Der findes en tæller for alt der har med forum at gøre, det er dog kun mig der kan se den! den kan indføres hvis der er stemning for det???<br>
En tæller for alle sider er dog på vej, da jeg i øjeblikket eksperimenter lidt med et tællerscript, det kan i se på www.hundige.com som jeg bruger til at teste på.

<br>
Dejligt med noget respons, bliv endelig ved med det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 5 måneder siden #1000322 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Nyt udseen...
Hej Jørgen, jeg har kigget på "nyt medlem". Det er smart at du kan veksle mellem skrifttyper og baggrundsfarver. Det skal nok blive fint.<br>
Angående farverne på hjemmesiden, så er jeg faktisk ved at vænne mig til den specielle farve;o). <br>
Det kører bare!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 5 måneder siden #1000317 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Nyt udseen...
hej der<br>
<br>
Det er helt ok det du laver. Jeg er ikke så krævende :-)<br>
Men jeg har et par spørgsmål.<br>
Og du behøver ikke rende forvildet rundt for at fikse det. Det er bare engang du får tid/lyst iløbet af de næste par årtier :-)<br>
Nu når du er igang med det vilde ASP mv. Kunne du så ikke lave så man kunne klikke direkte på nyhederne så man automatisk blev sendt videre til nyheden, istedet for man skal gå i f.eks. forum/opslagstavlen/FTK og så den vej ind.<br>
Det andet vil være let for os alm. dødelige brugere.<br>
En anden ting jeg studser over og det er ikke nødvendigvis dit problem :-).<br>
Men jeg kan se at vores mailadresser ligger "frit" fremme og ikke dækket under noget programering. Det betyder at alverdens doske Spammerne osv. har frit spil med E-mailadresserne eller hvad ??. De har jo deres egne E-mail søgemaskiner der finkæmmer nettet for mail adresser. <br>
Jeg ved godt man kan omgå dette problem ved f.eks at skriv børge@børgefjerndette.dk<br>
Det kunne også være fint hvis man kunne knalde billeder ind andre steder, end lige under køb/salg og fangster. Jeg har engang imellem en ustyrlig trang til at putte et billede på noget jeg skriver.<br>
Det kunne måske også være fint med en tæller, så man kunne se hvor mange der har læst en fangstrapport,indlæg,artikel osv ?<br>
Men lad nu være med at få stress, det er bare forslag ikke kritik :-)<br>
Ellers et fint arbejde i laver med siden.<br>
<br>
mvh<br>
<br>
brian<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 5 måneder siden #1000316 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Nyt udseen...
Så sagt før synes jeg også at designet er ganske nydeligt. <br>
<br>
Mht. forsiden og info.boksen ser det godt ud at den nu er kommet over i højre. Det giver mere "ligevægt" synes.<br>
<br>
Vh<br>
Michael

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 5 måneder siden #1000315 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Nyt udseen...
Det ser godt ud Jørgen! MVH.Per.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.215 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer