LANDSDÆKKENDE MAKRELKONKURRENCE MED SSK SOM VINDERE

  • Bjarne Lehné
  • Bjarne Lehné's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
Mere
2 år 8 måneder siden - 2 år 8 måneder siden #1190556 af Bjarne Lehné
Nu til præmie fordeling.

1. Pladsen som er 3000 kroner plus et gavekort På 1500 kroner til M-EL Marineservice ApS (marinerelateret arbejde) sponsoreret af Morten Østergaard går til Team Pernille med skipper Charlotte Nielsen. Med en flot makrel på 46 cm. (Kontakt med gavekort regner jeg med i finder ud af).

2. Pladsen som er 1500 Kroner går til Team Lima med skipper Linda Jessen. også her var der en flot Makrel på 46 cm.


3. Pladsen som er 250 Kroner plus et gavekort på 500 Kroner til Bådmatch sponsoreret af Mick Fyrst Hyldgaard . Går til Team Østergård med skipper Mikkel Østergaard Med en flot Makrel på 45,5 cm. (Kontakt med gavekort regner jeg med i finder ud af).

Der skal lyde et stort tillykke til de dygtige vindere

Jeg håber at i alle er friske på at deltage igen en anden gang.
1000 Tak for denne gang og dejligt at i smider en masse op i gruppen, og ikke mindst holder en rigtig god tone det er super.



Fortsat god weekend og ferie
Bilag:
Sidste redigering: 2 år 8 måneder siden ved Bjarne Lehné.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.134 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer