Husk Famil...

Mere
12 år 8 måneder siden #1061220 af Aksel Knudsen
Besvaret af Aksel Knudsen på emne Husk Famil...
tak for en rigtig god tur med godt vejr og fint kammeratskab,det er altid hyggeligt når så mange er med.Det var en fornøjelse at prøve at fiske med flod og tobiser ,det havde jeg ikke prøvet før
, det gav 25 makreller.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
12 år 8 måneder siden #1061217 af kristen pedersen
Besvaret af kristen pedersen på emne Husk Famil...
Team Næsvis takker også for en hyggelig tur, samt dejlig mad fredag, og ikke mindst hyggen i teltet lørdag. Kom først op kl 11.30 søndag, desværre stadig så omtåget at jeg fik beskadiget skruen på det lave vand ved slæbestedet da jeg skulle op. ( Pis )
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
12 år 8 måneder siden #1061209 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Husk Famil...
Juliane vil også takke for en god week-end, det var første gang jeg var med, men bestemt ikke sidste
Stor tak til dem der fik der hele til at fungere og det hyggelige samvær i teltet.
Og Mikkel du er altid velkommen til at låne redningsvest når du skal fiske krabber en anden gang.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
12 år 8 måneder siden #1061207 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Husk Famil...
Også en stor tak herfra til "Turudvalget" perfekt vejr dejlig mad og klubkaffe og så det altid hyggelige samvær med nye såvel som gamle medlemmer.

ses i Mullerup

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
12 år 8 måneder siden #1061205 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Husk Famil...
Vi vil også sige tak for nogle fantastiske dage :) Er godt nok lidt træt idag.

Men Mikkel fik bådens første minitun over kg. 1030 g. Stolt var han. Om ikke andet mere stolt end da han fik testet den oppustlige redningsvest fredag aften under krabbe fiskeriet :) Tak for lån af ny redningsvest ::

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
12 år 8 måneder siden #1061199 af Jonas Krøyer
Besvaret af Jonas Krøyer på emne Husk Famil...
Så blev Oddenturen afviklet. Og det var da lige hvad man trængte til, efter alle de turer der er blevet aflyst pga vejret. Og Hold kæft hvor var det sjovt:D

Fiskeriet var ikke helt super, men det blev dog til 11 fine makreller for vores vedkommende. Nogle både gjorde det rigtigt godt, Snoopy fik omkring 37stk. og jeg hørte, at Feelgood fik omkring 50stk. De fleste både fik omkring 10stk.

Vejret lørdag morgen var lidt blæsende, men vinden lagde sig op ad dagen så det næsten blev havblik. Søndag blæste det igen og jeg tror ikke der var nogen både på vandet. Om det så var den fantastiske hygge lørdag aften som gjorde udslaget ved jeg ikke :) Men der fandtes ihvertfald mange forskellige flasker på bordet i teltet lørdag aften ::
Min nye gast fik en idé om hvad klubturerne er, så det er vist sidste gang jeg får lov til, at sejle alene :D

Tak til turudvalget der igen knoklede for et super arrangement og tak for hyggen til alle jer andre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.275 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer