SIMRIS KAL...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 4 måneder siden #1002065 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne SIMRIS KAL...
På den sidste klubaften inden jul, kommer jeg og laver VINSMAGNING. Vinene kommer fra det Sydfranske, næemere betegnet Langodoc distriktet. Det vil være 5 forskellige rødvine, 1 hvidvin samt en dessertvin. Vinene kan købes til fordelagtige priser denne aften. Så kom og køb vin til jul samt nytår. Vi ses!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 4 måneder siden #1002060 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne SIMRIS KAL...
Ja du har ret. Var i Simrishamn fredag d 3/12 fiskede på pladserne 21 / 44 / 77 fra 8.30 til 15.30 uden det mindste tegn på fisk, men masser af møj i vandet. Men da vi trollede mod havnen gik klemmen på min makkers stang omkring 29eren og vi kunne lande en flot laks på 8,000kg rent.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 4 måneder siden #1002050 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne SIMRIS KAL...
Hej Det var så de 2 dage med masser af frisk luft men ingen laks og vi var mange både som ikke kune finde laksene.På 3 dage blev der fanget ca 3 + 2 laks fordelt på dagene. <br>
Dage da jeg rejste hjem Lørdag kom en svensk magnum Buster alu båd ind og de havde været helt ude 1 mil øst for synnernabben og her havde de fundet laksene de kom ind med 2 laks på henholdsvis ca 11 og ca 4 kg <br>
Ps. de skulle der ud igen næste dag indtil middags tid ( de havde 225 på hækken så er det nemt at komme frem og tilbage )<br>
mens jeg talte med de 2 svensker kom jeg i tanke om at denne båd havde jeg set langt ude i mod øst for jeg var ude ved plads nr 39 og sejlede vest om denne plads for at gå mod nord mod Ruski og Melin for der efter at vende mod havnen<br>
det var lidt æregeligt når man var i området <br>
det var godt at se at der stadig var laks men lidt ærgeligt at vi ikke fandt dem <br>
Vedr. fiske dybde og agn så fiskede jeg både dybt ca 140 fod og højt ca 40 fod for at af fiske hele vandsøjlene <br>
To andre danske både fangede henholdsvis en god havørrede på 4 kg og en god torsk på ca 7 kg som vist gav sin fangst mand en god fight da den ikke ville op <br>
jeg fik ellers besøg af både kenneth Team haddock og Jens sahl og jenses Far men de havde heller ikke hellet med sig desværre <br>
Vi havde en hyggelig aften på Login 34 hvor vi talte med andre trolling fisker fra Danmark <br>
Nu vil jeg bygge lidt om i båden så den kommer ikke på vandet før efter nytår<br>
Men ellers må i alle have KNÆK OG BRÆK vises der ude <br>
MV Bo<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 4 måneder siden #1002039 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne SIMRIS KAL...
Ja, vi holder os heller ikke tilbage.<br>
Vi kører i aften og planlægger at fiske lørdag og søndag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 4 måneder siden #1002037 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne SIMRIS KAL...
FED idé, jeg kommer osse derover imorgen tidligt, så ses vi bare på vandet !!<br>
Har laksefeber !!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 4 måneder siden #1002036 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne SIMRIS KAL...
Hej.Bo<br>
Du må have en god tur til simrishamn<br>
øv øv øv bare det var mig<br>
knæk og bræk<br>
Mvh.Yrsa d2

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.226 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer