Er der ikk...

  • Michael Jensen
  • Michael Jensen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
4 år 11 måneder siden #1106143 af Michael Jensen
Besvaret af Michael Jensen på emne Er der ikk...
Hej Allan har modtaget girokort og alt det der. Det er betalt osv. Det angivne nummer, adresse mv er korrekt. Så hvorfor du ikke kan komme igennem er et godt spørgsmål. Har modtaget og foretaget opkald problemfrit så du må ha tastet forkert &#128578

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 11 måneder siden #1106132 af Allan Nielsen
Besvaret af Allan Nielsen på emne Er der ikk...
Hej Michael

Jeg kan se jeg har sendt dig et girokort D 3. April på den opgivne mail, som du åbenbart ikke har modtaget.
Har lige forsøgt at kontakte dig på det opgivne nummer, men den siger det kaldte nummer ikke eksisterer, og har så forsøgt at finde dig på adressen men uden held.

Ja jeg er lige vendt tilbage fra ferie, og der har ligget rigtig mange nye medlemmer det beklager jeg naturligvis.

Mvh. Allan Nielsen

Medlems ansvarlig i SSK

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Michael Jensen
  • Michael Jensen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
4 år 11 måneder siden #1106118 af Michael Jensen
Besvaret af Michael Jensen på emne Er der ikk...
Palle takker :-)

Steen Andersen ved ikke om det ligefrem er unødig brok? Er du ikke tilhænger af når man indgår en aftale så er det en aftale? Specielt når den ydermere er bekræftet.

Tænker lidt det ville svare til man skriver under på et telefon abb og efterfølgende så får man oplyst at for resten så har man lavet en fejl så måneden efter er prisen steget over 1/3 ..

Man kunne fristes eller i hvert fald JEG kan til at tænke at nogen firmaer ligefrem ville kalkulere med at lokke med billige tilbud og når aftalen så er indgået ændre man det.

Hvis ikke en aftale er en aftale hvad er den så??? Så værd i det hele taget?

Tænk hvis en håndværker gav dig et tilbud og når så det hele var adskilt blev der lige tilføjet vi laver kun 1/3 af arbejdet til den aftalte pris.

I min optik er forsikring en tillidssag og man må sige Tryg lægger hårdt ud igen igen.

Lad os lige tænke på der kunne ske din båd noget mens du troede du var forsikret da aftalen var indgået og efterfølgende var den så ikke alligevel før en senere dato.

Kan ikke lade være med at tænke hvor mange fejl der rent faktisk er i folks policer for dem der ikke minutiøst har gennemgået den.. Det har du jo selvfølgelig. Håber dog du har læst den til ende og ikke kun som du skrev at du stoppede med at læse ved traileren.

Ydermere har der været en håndfuld rådgivere inde over som alle siger det er dem der lige præcis sidder med den aftale. For mange kokke osv osv..

Hvad navn traileren står i kan vel i og for sig vel være lige meget.. I det her tilfælde er det min fars part i sættet og hvad skulle fidusen være i at betale forsikring for en andens trailer hvis ikke man bruger den? Hvorfor skulle han i øvrigt tegne den når båden er min???? Og omvendt med traileren... Giver ikke det store mening at du skriver det.

Både står jo heller ikke i nogens navn. Men fair nok.

Hvad mener du med urimelig over for bestyrelsen?

Som sagt er hele pointen i det her at Tryg køre deres eget løb og bruger deres egne systemer til at beregne priser og ikke aner eller vil bruge hvad SSK lover som fordele..

Men igen hvis deres systemer beregner som de beregner 20% ja så giver det sig selv det hele skrænter.

Jeg behøver egentlig ikke et år til at tænke da beslutningen kan tages ret hurtigt jvf min fortrydelsesret.. Er jo åbenbart først forsikret fra 23/4 og i øvrigt når de kan lave en aftale om kan jeg vel også.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 11 måneder siden #1106116 af Palle Kristensen
Besvaret af Palle Kristensen på emne Er der ikk...
Hermed som lovet Michael
Mail adresse til Else Ynddal hos Tryg
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Håber at du kan bruge det

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 11 måneder siden #1106115 af Sten Andersen
Besvaret af Sten Andersen på emne Er der ikk...
Jeg syntes at du brokker dig unødigt. Stoppede med at læse dit opslag da jeg kom til traileren og at det var din fars. Lad ham lave forsikringen. At de tager fejl af præmien og giver dig den til de 3000 det første år er god kundeservice. Så har du et HELT år til at finde et andet selskab.
ps jeg har intet med hverken Tryg eller forsikringsordningen at gøre, bruger dem ikke selv. Syntes bare du er helt urimelig, overfor både bestyrelsen og Tryg.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 11 måneder siden #1106114 af Palle Kristensen
Besvaret af Palle Kristensen på emne Er der ikk...
Det gør jeg Michael :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.223 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer