Polering a...

  • Sten Andersen
  • Sten Andersen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
4 år 9 måneder siden #1106218 af Sten Andersen
Besvaret af Sten Andersen på emne Polering a...
Nå billederne må vente, til jeg runder en pc -:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sten Andersen
  • Sten Andersen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
4 år 9 måneder siden #1106217 af Sten Andersen
Besvaret af Sten Andersen på emne Polering a...
Nå billederne må vente, til jeg runder en pc -:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sten Andersen
  • Sten Andersen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
4 år 9 måneder siden #1189386 af Sten Andersen
Polering a... blev oprettet af Sten Andersen
Polering af båd er vel ikke det vi alle syntes er det fedeste job, men når det så er overstået og man kan se resultatet, tænker man wauw, den blev som ny.
Jeg har tidligere kun hånd poleret den med voksen fra biltema og det så også ok ud men holdet ikke særlig længe, og så skulle den ha en tur mere.
I år skulle det så være, købte en pisse dyr polermaskine, som jeg også kan polere mine plexiglas ruder med (tak til Miss Quick) og voks fra mcquire blev købte på nettet, så jeg var klar og jeg siger jer en forskel maskinen og den dyre voks gør.

Først en polering med biltemas rensevoks, dernæst en polering med mcquires marine voks og båden står som “ny”

Smider lige et par billeder, ved ikke om man kan se at båden er blevet blank, men nøj hvor den skinner. Billedet i kommentarer viser den lille svamp hvor biltema voksen er brugt og som nemt kan vakses af under vandhaner. Den anden er mcquirer voksen, den kan ikke bare såden lige vaskes af.

Så drenge og piger, god voks kan anbefales til slutpoleringen. Næste år køber jeg også en dyr rensevoks, bare for at prøve.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.173 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer