Forslag til den nye side

Mere
4 år 8 måneder siden #1189426 af Jens Sahl
Besvaret af Jens Sahl på emne Forslag til den nye side
Det kunne tyde på du her ret med emojis på mobil. Min emojis blev vist på mobilen men blev til ? Efter den blev sendt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 8 måneder siden #1189425 af Jens Sahl
Besvaret af Jens Sahl på emne Forslag til den nye side
Hej Martin, har fundet telefonen frem for at svare, og jeg bruger også Chrome. Om den er mere bøvlet er nok en smagssag. ????☺? dette er de emojis jeg lige har ved hånden på min mobil. Men må tilstå jeg ikke har meget forstand på mobiler.
Det vil altid være et problem at få plads til det hele når ikke skærmen er så stor.
Mvh jens

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Martin Rasmussen
  • Martin Rasmussen's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
4 år 8 måneder siden #1189423 af Martin Rasmussen
Besvaret af Martin Rasmussen på emne Forslag til den nye side
Kan det passe at siden er lidt bøvlet på mobilen?

Noget af teksten bliver skjult, når man skriver længere indlæg. Bilag knap dækker?

Den melder fejl når man bruger de forindstillede imojis fra mobilen?

Eller findes der en app, der er bedre til at håndtere denne side istedet for Chrome på mobil?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 9 måneder siden #1189400 af Jens Sahl
Besvaret af Jens Sahl på emne Forslag til den nye side
Hej Jørgen, tak for dine indput.

1. På forsiden har vi 4 store knapper med de links du savner. Derfor har vi ikke putte dem i menuen. Vi prøver at holde siden mobil venlig og det betyder at vi gerne vil begrænse antal menu punkter.

2. Som tidligere skrevet er problemet med korte forum overskrifter at den gamle hjemmeside ikke havde forum overskrifter. Udbyder valgte at tage den første del af teksten og bruge som overskrift.
Da alt data er overført er det ikke muligt at ændre nu.
Som du kan se bliver din egen overskrift vist uden problemer.

Mvh Jens

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Jørgen Kloster
  • Jørgen Kloster's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
4 år 9 måneder siden #1189399 af Jørgen Kloster
Forslag til den nye side blev oprettet af Jørgen Kloster
Ja, vi vænner os nok til det nye lay out. :-), umiddelbart foreslår jeg følgende forbedringer:

1. Under "Menu" skal der også være adgang til Nyheder, Forum, Køb og Salg amt Fangster.

2. Overskrift teksten på Forum indlæggene er for kort, man kan ikke hurtigt se, om emnet har interesse eller man kan hjælpe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.226 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer