transducer monteret indvendig

  • Allan Nielsen (Team Cjap)
  • Allan Nielsen (Team Cjap)'s profilbillede
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
4 år 5 måneder siden #1189645 af Allan Nielsen (Team Cjap)
Besvaret af Allan Nielsen (Team Cjap) på emne transducer monteret indvendig
Du kan montere sådan en her bag på båden og der på have muligheden for at hæve tranduseren så der ikke sker noget mår du hiver den op på stranden
www.yachtshop.eu/dk/product/2975700/Tran...%20beslag,%20vandret

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Martin Rasmussen
  • Martin Rasmussen's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
4 år 5 måneder siden #1189642 af Martin Rasmussen
Besvaret af Martin Rasmussen på emne transducer monteret indvendig
Hej Mogens

Som vi snakkede om tidligere, så dur hverken Chirp, Sidescan eller Downscan hvis du klister den indv. I båden. Chirp vil brænde af pga. Manglende køling og der vil umiddelbart være for mange forstyrrelser på Side og Downscan.

Hvis du vil have det hele, altså Sidescan, downscan og 2D ekkolod, vil jeg anbefale Elite TI2 med 3-1 Active Imaging transducer.

Billigere alternativ er Hook2 med TripleShoot. :)

Begge transducer skal være udvendig montering

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mogens Rasander
  • Mogens Rasander's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
4 år 5 måneder siden #1189640 af Mogens Rasander
transducer monteret indvendig blev oprettet af Mogens Rasander
Jeg skal have nyt ekkolod (kombi), men vil umiddelbart foretrække at have transduceren monteret indvendig i en klat silikone, da jeg ofte trækker båden op på stranden.

Hvordan er nu med med chirp, downscan, sidescan og hvad alt det nymodens nu hedder, hvad vil virke og ikke virke, hvis jeg monterer transduceren indvendigt?

Jeg har i dag en Lowrance elite 5, så der er løbet noget vand igennem åen på udviklingsfronten, som jeg ikke helt har fulgt med i :-)

Hvis I har nogle anbefalinger til et relativt simpelt kombilod (plotter og ekkolod) i ca. 7 tommers størrelsen så kom frisk med forslag.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh.
Mogens
Følgende bruger(e) sagde tak: Sten Nedergaard

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.175 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer