Smuttur fra Skovshoved til ____?

Mere
4 år 2 uger siden #1189891 af Morten Primdahl
Besvaret af Morten Primdahl på emne Smuttur fra Skovshoved til ____?
Du kan fange torsk lige uden for Skovshoved havn på 6,5 - 7,5 meter vand , mvh Morten
Følgende bruger(e) sagde tak: Christian Mark

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Thomas Hauerberg Larsen
  • Thomas Hauerberg Larsen's profilbillede
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Mere
4 år 2 uger siden #1189890 af Thomas Hauerberg Larsen
Besvaret af Thomas Hauerberg Larsen på emne Smuttur fra Skovshoved til ____?
Du skal bare ud på Tårbæk rev eller Lous Flak. Dybder fra 5-10 m lige nu og også indimellem dybere. Hold godt øje med garnene, de er en pestilens at sejle sine downriggerkugler ind i for os, og fiskerne får ødelagt deres garn og kroge i fingrene, hvis ikke de er varsomme.
Følgende bruger(e) sagde tak: Christian Mark

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Christian Mark
  • Christian Mark's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
4 år 2 uger siden #1189889 af Christian Mark
Smuttur fra Skovshoved til ____? blev oprettet af Christian Mark
Nu begynder det at være lidt lysere om aftenen, så der er mulighed for en aftentur efter arbejde :-)
Jeg bor tæt på Skovshoved havn, og er ikke kommet i gang med Trolling fiskeriet. Har desuden to teenagere som gerne vil med på en kortere aftentur (og det bliver mine eneste fiskekammerater i disse Corona tider).

Derfor: Kender I nogle oplagte steder at tage hen og hvad skal man fiske efter? Tænker selv jigg fiskeri efter torsk omkring vindmøllerne, alternativt fladfisk ud for Eremitagen. Er der andre oplagte muligheder lige nu? Og hvor dybt skal vi fiske?

Takker
/Christian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.191 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer