Bornholm 2021

  • Thomas Hauerberg Larsen
  • Thomas Hauerberg Larsen's profilbillede
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Mere
3 år 7 måneder siden #1190111 af Thomas Hauerberg Larsen
Besvaret af Thomas Hauerberg Larsen på emne Bornholm 2021
Dorado tager over lørdag morgen den 10. april og hjem lørdag den 17. april kl. 18.30 over Ystad. Det er de billigste billetter jeg har købt til dato, 198 kr tur retur med lang og høj trailer. Nøj hvor jeg glæder mig allerede :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
3 år 7 måneder siden #1190110 af Poul Kilt
Besvaret af Poul Kilt på emne Bornholm 2021
Følgeton'en fortsætter: Har nu talt med Bornholmslinjen og kan oplyse følgende:

- Fartplanen for Køge-Rønne er ikke gjort tilgængelig endnu (kunne de jo have valgt at skrive istedet for "Udsolgt"). De kan ikke sige om den bliver gjort tilgængelig idag eller imorgen eller hvornår....

- Billetter købt i indeværende år, og som måske er ombooket til en fiktiv dato i slutningen af året kan IKKE ombookes til det nye år. Hvis man har købt køjepladser kan disse refunderes ved henvendelse til Bornholmslinjens kundeservice.

- Billetter købt til Ystad-Rønne kan IKKE ombookes til Køge-Rønne. Men de kan godt videresælges til 3. person.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
3 år 7 måneder siden #1190109 af Poul Kilt
Besvaret af Poul Kilt på emne Bornholm 2021
Til gengæld kunne jeg købe en returbillet via Ystad for 198,- kr. Udrejse søndag morgen kl. 8.30 fra Ystad og hjemrejse lørdag aften kl. 18.30 fra Rønne. Bornholm - Here we come :-).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
3 år 7 måneder siden #1190108 af Poul Kilt
Besvaret af Poul Kilt på emne Bornholm 2021
Var desværre ikke hurtig nok til booking af billet fra Køge. i dag kl.10.08 forsøgte jeg at booke billet til den 4/4 kl 00.30 fra Køge, men den er allerede udsolgt. Har andre oplevet det samme?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Bjarne Lehné
  • Bjarne Lehné's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
Mere
3 år 7 måneder siden #1190096 af Bjarne Lehné
Bornholm 2021 blev oprettet af Bjarne Lehné
Dato for 2021-fartplan er klar

Nu er der ikke længe til, at du kan booke næste års rejser.

Fartplanen for 2021 er nemlig klar tirsdag den 1. september.

Så sæt kryds i kalenderen, og vær blandt de første til at booke rejsen til eller fra Bornholm

Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.225 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer