Besværlig hjemmeside

Mere
4 år 2 måneder siden #1189787 af Samir Maali
Besvaret af Samir Maali på emne Besværlig hjemmeside
Enig, det er en rodet side, svær at finde frem til oplysninger og dårlig at lave opslag. Bruger næsten kun FB da jeg ikke finder hjemmesiden nem/god.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 2 måneder siden #1189784 af einer meling
Besvaret af einer meling på emne Besværlig hjemmeside
Jeg giver dig helt ret. Jeg lavede et opslag om det for en lille måned siden, jeg fandt ud af at man ikke kan bruge sine smileys fra telefonen, synes det skulle rettes til hi hi.
Men jeg prøver meget at kigge jævnligt på siden og den bliver dog lidt mere overskuelig med tiden. Men stadig laaaaaangt fra den gode gamle.
Men jeg prøver at notere ned hvad jeg synes kunne være anderledes, og så snakke med Jens sahl om det, det er ham der står for hjemmesiden så jeg er sikker på han er modtagelig for konstruktiv kritik.
God weekend fra LATE

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 måneder siden #1189773 af
Besvaret af på emne Besværlig hjemmeside
Du har fuldstændig ret, det er grunden til at jeg ikke følger med, og svarer på div. længere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Peter Nielsen
  • Peter Nielsen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
4 år 2 måneder siden #1189772 af Peter Nielsen
Besværlig hjemmeside blev oprettet af Peter Nielsen
Tænker lige - er der andre end mig som syntes denne hjemmeside er blevet noget besværlig at håndtere
Har nu prøvet at lave et opslag og forsøgt at lægge et foto op på siden , desværre er det ikke lykkedes for mig
På Den gamle hjemmeside var det nemt at lige smide et opslag / foto op og vupti så var der en der svarer , syntes ikke helt det er tilfældet med den nye
Måske den skulle rettes lidt til - eller er det bare mig der ikke kan håndtere en hjemmeside mere

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.167 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer