Jeg er ble...

Mere
8 år 23 timer siden #1099669 af andrew nagel
Besvaret af andrew nagel på emne Jeg er ble...
Hi Flemming,
I have a 535 SX. The 540 is wider across the beam, but due to the WA the helm is narrower and the cabin is smaller. If you want a day boat and will only use the cabin for storing gear the 540 is a good choice. If you want more storage space or to use the cabin to sleep in then choose the 535.
I''m located in Kolding if you want to look at mine.
Best regards,
Andrew

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 2 uger siden #1098539 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg er ble...
Hej Flemming og jeg har en 535Sx som du gerne må kigge på...Den står Pt i Sverige men ellers i Kbh.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 2 uger siden #1098538 af Jesper Lyngsie
Besvaret af Jesper Lyngsie på emne Jeg er ble...
Jeg har en orka, som du må se og som er til salg snart. Send en PB Mvh Jesper, Team Svinet.
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • flemming
  • flemming's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
8 år 2 uger siden #1185342 af flemming
Jeg er ble... blev oprettet af flemming
Jeg er blevet varm på en orka. Men det er desværre kun på billeder jeg har set en
Derfor vil jeg gerne se og røre en. Måske der er en her der vil fremvise sit vidunder :B
Hvad er forskellen på 535 sx og 540 wa (er det kun Walk around) kører gerne "langt" for at kigge

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.204 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer