Super styrepult båd i Danmark

  • Steen Ropstad
  • Steen Ropstad's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
2 år 3 måneder siden #1190735 af Steen Ropstad
Super styrepult båd i Danmark blev oprettet af Steen Ropstad
Hej Fiskere :) Jeg er ny på forum, men tænkte jeg lige ville dele noget om min kommende båd.For nogle år siden var jeg i Frankrig og fiske på havet. Jeg var med en ven som havde en fransk forbindelse med en styrpultbåd. Det var dårligt vejr med 1,5-2,5 mtr bølger som gjorde fiskeriet næsten umuligt. Det som var positivt var båden. Vi var i en Pacific Craft Open 18 fods båd, som bare performerede i den hårde sø. Nogle både bliver man kastet rundt i, men denne skar sig igennem bølgerne.. Efter 35 års fiskeri på havet, blev jeg meget interesseret i denne båd og kunne desværre konstatere at de ikke kunne købes i DK. Sidste år opdagede jeg så at Pacific Craft er kommet til Danmark og de HAR BÅDE PÅ LAGER. Ja, ja. Jeg kontaktede pablo.dk og kom op og så på bådene.Bedre kundeservice skal man lede længe efter. De bygger også selv store Tornado RIB´s op fra bunden og leverer til hele verden, så det er professionelle bådfolk. Jeg fik bestilt en Open 625 og var lige forbi i sidste uge og kigge. Der hænger båden så og bliver gjort klar med 3 lag epoxy primer og 2 x bundmaling. Alle stik og samlinger bliver smurt med silliconefedt osv. Hos Pablo.dk kunne de fortælle at der er 6-8 mdr. lev. tid på visse motormodeller, så de har bestilt motorer til de både som de har på lager. Jeg ser frem til en test i april, når vejret bliver lidt bedre :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.156 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer