KLINTHOLM ...

Mere
10 år 3 uger siden #1088248 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne KLINTHOLM ...
Helmut: Jeg tror nu at tegningen er korrekt :)
Placeringen af vindmøllerne ender jo i en fin "spids" mod SW og bufferzonen på de 1000 meter bør vel følge denne placering.
Det er vel noget vi kan få verificeret? - måske de rare gutter på Wind Protector kan hjælpe?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 3 uger siden #1088245 af Jan Andersen
Besvaret af Jan Andersen på emne KLINTHOLM ...
Nu er der så 2 bud på positioner til den nye fiskeforbuds zone. Hvilket sæt er rigtigt?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 3 uger siden #1088244 af Helmuth
Besvaret af Helmuth på emne KLINTHOLM ...
Hej Thomas. Koordinaterne burde passe. Kortet gør ihvertilfælde ikke.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 3 uger siden #1088242 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne KLINTHOLM ...
Hej i forum,

Jeg var på 40-meteren i mandags og havde plottet de gule bøjer om vindmølleparken. Det undrede mig dog, at jeg ikke kunne få koordinaterne til at matche tegningen af området. Mere specifikt punkterne B2WS og B2WW. På tegningen ligger de omtrent på samme bredde. Men koordinaterne siger N54 56,448 (B2WS)og N54 57,090. Det får jeg til at give en forskel på ca 0.65 NM -:
Så nu undrer jeg mig over om det er mig der er galt på den, eller om koordinater eller tegning er fejlbehæftet?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 3 uger siden #1088194 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne KLINTHOLM ...
Jeg giver dig ret Claus Jaltoft.
Det kan man så takke de trollingfiskere som syntes at deres fiskeri er vigtigere end love og regler, og skider på separering og sætter deres liv på spil for en fisk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 3 uger siden #1088193 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne KLINTHOLM ...
Ja !- men jeg skrev også tydeligt at det var en forsmag ! logningen er jo åbenbart først lige startet så vidt jeg kan forstå - så ro på !. Lad os se hvad tiden bringer, men det er lidt fedt at det man logger i dag, samt andres, kan downloades i morgen - gælder åbenbart på hele søkortet- også Norge og Sverige.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.263 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer