vestsjæll...

  • Søren Seneca Nielsen
  • Søren Seneca Nielsen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
10 år 1 måned siden #1087854 af Søren Seneca Nielsen
Besvaret af Søren Seneca Nielsen på emne vestsjæll...
Hej folkens,,

Så er der fundet en dato for vores opstartsmøde. Det bliver onsdag den 2/4 kl. 19.00 i Kalundborg Sportsfiskerforenings ny klubhus på Lynglodden 4, 4400 Kalundborg.
Der vil være mulighed for at købe øl og vand til meget rimelige priser. Vi vil være vært for en kop kaffe og hjemmebagt kage.

Vi håber meget at I har tid og lyst til at dukke op, så foreningen kan blive en realitet.

send mig gerne en sms hvem og hvor mange i kommer på 22506828

VH Søren Seneca

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 1 måned siden #1087582 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne vestsjæll...
Hej Søren

Må sige at jeg støtter også Ken i denne sag.
Bor selv her i Odsherred.

MVH Ole Team ???

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Søren Seneca Nielsen
  • Søren Seneca Nielsen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
10 år 1 måned siden #1087571 af Søren Seneca Nielsen
Besvaret af Søren Seneca Nielsen på emne vestsjæll...
Jeg kommer selv fra Kalundborg. Og grunden til at starte en klub/forening er at vi skal ha nogle penge til at leje lokaler for osv pt, er vi næsten 40 som har til kende gide at vi skal prøve og stille noget på benene......

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 1 måned siden #1087549 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne vestsjæll...
Hey Søren
Holder lidt med Ken, hvor om det at starte en klub i klubben.
Men er da med på lidt hygge her i Vestsjælland, bor i Vipperød, fisker fra Havnsø og Mullerup, sejlture fra Holbæk
Ses måske
Carsten (Færgen)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 1 måned siden #1087546 af ken jensen
Besvaret af ken jensen på emne vestsjæll...
Hej Søren,
Jeg synes også der er for langt til Hedehusene, men hvor holder du så til?
Jeg bor i Nykøbing Sjælland og ville også gerne mødes med ligesindede en gang imellem, men ligefrem stifte en forening, er det ikke lidt drastisk?
Jeg hører gerne fra dig, udover at drøfte tobiser, som vi gjorde sidst :-)
Mvh.Ken. " Hugormen "

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Søren Seneca Nielsen
  • Søren Seneca Nielsen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
10 år 1 måned siden #1170383 af Søren Seneca Nielsen
vestsjæll... blev oprettet af Søren Seneca Nielsen
vestsjællandsbådene!
jeg går og leger med tanken om, at starte en klub/forening for os småbådsfiskere her i vestsjælland, hvor klubben primært vil være for os der fisker fra båd.
her kan vi mødes og dele erfaringer om alt hvad der rør sig med fiskeri fra båd. vi kan også medbringe vores grej og gå det efter sammen, mens vi fortæller gode historier (vi kan nok en enkelt eller to *smiler*). vi kan også med tiden få nogen ud og holde foredrag - ja det er kun vores fantasi der sætter grænser for hvad det kan udvikle sig til.

det vigtigste er dog lige pt. at finde ud af, om der overhovedet er en interesse for at mødes og lave en klub/forening. hvis interessen er der, kan vi efterfølgende mødes og snakke om hvor tit vi skal mødes, hvor vi skal mødes henne, hvad skal der ske når vi mødes osv. osv.

hvordan gør vi det helt praktisk:
hvis du synes at ovenstående lyder spændende og det er noget, som du har lyst til at være med til, så send mig en mail på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. a-lternativt kan du også give din interesse til kende på facebook. søg på gruppen "vestsjællandsbådene".

jeg håber at høre fra mange af jer!

fiskehilsner
søren (cille) seneca

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.199 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer