Kære medl...

Mere
9 år 2 måneder siden #1092574 af Bjarne Lehné
Besvaret af Bjarne Lehné på emne Kære medl...
Hej Bo

Det er ”OS” der takker, din uselviske varetagelse af alle de opgave du gennem årene har påtaget dig, er som Janus påpeger medårsagen til den fantastiske klub SSK nu engang er.

Vi håber TICA må blive solgt hurtigt og til den ”rette” pris, og den nye køber værdsætter båden og behandler hende med respekt idet hun jo har mange fisk på samvittigheden.

Jeg er også overbevist om du altid vil finde plads på en af vore både når du ønsker havduften og ikke går helt op i jagt, der er under alle omstændigheder altid plads på 11’ren

Knæk & Bræk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Janus Ankjer Vedel
  • Janus Ankjer Vedel's profilbillede
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
9 år 2 måneder siden #1092547 af Janus Ankjer Vedel
Besvaret af Janus Ankjer Vedel på emne Kære medl...
Tak for det store arbejde du har lagt i klubben. Det er blandt andet pga folk som dig at vi har en så god klub.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • bo Andersen
  • bo Andersen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
9 år 2 måneder siden #1184169 af bo Andersen
Kære medl... blev oprettet af bo Andersen
Kære medlemmer og bestyrelse i SSK jeg vil hermed sige Tak for de mange gode og hyggelige år i bestyrelsen og nu stopper jeg efter 15 års bestyrelses arbejde, men forstætter som almindeligt medlem i klubben.
Der har været mange sjove og spændende timer igennem tiderne med mange timers arbejde og planlægning samt udførsel af ture og arrangementer.:-)

Men nu er jeg klar til at stoppe og lade dem der kan og vil arrangere sig 100 % i klubben fortsætte og lade nye kræfter komme til.
Tak for en spændene tid i bestyrelsen og alle de gode oplevelser som klubben har budt.::

Med de bedste hilsner
Bo TICA

KNÆK & BRÆK

Tak for en god general forsamling - der blev styret og gennemført med fast hånd af vores gl.formand Flemming ::

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.164 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer