Klintholm ...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
11 år 11 måneder siden #1068232 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Klintholm ...
Så lidt godt nyt til de fotoglade :)

Havnefogeden har fået lavet en rigtig flot plade.
Jeg har lavet et stativ.

nu mangler der bare lige det sidste finish, så er fotopladen klar til nogle rigtig flotte fangster.

den måler 150x122cm. bag på er 5 kroge og et stykke flagline så det er nemmere at få hængt laksene på.

håber i vil bruge den og få nogle flere fangst reporter fra Klintholm Havn op på hjemmesiden.

de lægter der sidder foran er kun for at holde metalpladen mens limen tørrer. (synes det var synd at sætte den fast med skruer)
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
11 år 11 måneder siden #1068213 af Leif Everdam
Besvaret af Leif Everdam på emne Klintholm ...
Team Blondie var på også på 40 igår og havde en dejlig oplevelse... en båd havde et kanon fiskeri på et ganske lille område (ingen navne nævnt ingen glemt)
men på 72''ern kunne man nyde hans fantastiske fiskeri og han havde sågar tid til at gejte andre både frem til sine hotspot.... kurs retning hastighed agn valg farver dybter..... en rigtig sportsmand.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
11 år 11 måneder siden #1068203 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Klintholm ...
Og lige en kommentar mere til alle der vil prøve Møn. Tågen kommer som en tyv om natten. Er selv blevet overrasket hele 2 gange, det er ikke en oplevelse man skal stræbe efter! Vi lå helt ude på 40 meteren første gang i dejligt vejr, og fra vi blev opmærksom på et gråligt slør (som ikke lignede noget alvorligt), og til vi var indhyllet i tæt tåge med sigt under 50 meter gik der måske 3 minutter. Ufatteligt så hurtigt det kan lukke helt til. Jeg har nu fået AIS på båden, så kan jeg da i det mindste se færgerne, som man skal igennem for at komme hjem, men radar står meget højt på listen! Jeg skal ikke spille smart / politimand / bedrevidende / eller noget som helst andet. Det er kun skrevet som en oplysning, i bedste mening.

Jeg kan faktisk godt være lidt træt nogle gange af de indlæg jeg læser i det her forum (typisk når det ikke har været godt vejr en ugens tid!) Dårlig stil, dårlig tone! Men på vandet, i dårligt vejr, hold da op hvor er folk bare venlige!! Kommer du ud for at blive fanget i tågen, så lyt med på kanal 72. Der kan du typisk også få advarsler om krydsende trafik fra folk med radar.

Stor tak til alle jer der ser lidt bedre i dårligt vejr, og hjælper os andre! Det sætter jeg ihvertfald personligt stor pris på!!

Nå, skal vi så se at få fanget nogle laks :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
11 år 11 måneder siden #1068199 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Klintholm ...
@morten 0g andre interesserede. Fiskene var kommet betydeligt tættere på i weekenden. Vi fik 2 fisk helt inde i bunden af kondomet, så det er bare afsted :-) 40 meteren fisker dog stadig rigtigt godt.. I lørdags var vejret bare ikke til det uden radar..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
11 år 11 måneder siden #1068196 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Klintholm ...
mangler du en støvle tabt ved klintholm havn, så kig lige under efterlyst på forum

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
11 år 11 måneder siden #1068122 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Klintholm ...
Hvordan ser det ud på kondomet er der blevet taget noget der. eller er det stadigvæk. 40m vi skal ud på?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.278 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer