STORTORSK ...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 2 måneder siden #1000766 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne STORTORSK ...
efter at have kæmpede hårdt med mester om en fridag, skulle der lige varmes op til klubturen på søndag. Mia,Hubert og Grislingen var på vandet og efter ca, 5 timer var vi inde igen, og det var ikke for at læsse af for det blev en nuldag for alle på vandet , altså af småbådene på nær peder han fik en bitte trøster.<br>
vi klør på , på søndag husk tilmeldning til kim.<br>
<br>
mvh per

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 2 måneder siden #1000756 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne STORTORSK ...
Salmon-Ella var på vandet i dag. Flot vejr og næsten ingen strøm...... Men der var næsten intet at lodde.. og når man så endelig så noget var det væk med det samme igen.. Det blev dog til 2 småfisk, på 4 og 5 kg.<br>
Vi prøver igen i morgen..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
20 år 2 måneder siden #1000738 af sidney bickham
Besvaret af sidney bickham på emne STORTORSK ...
Først tillykke til per med den flotte fangst.det er længe siden man har set<br>
sådan et bredt smil på øresund.vi var først selv på vandet kl.11.00,da det<br>
ikke var meningen vi skulle ud.men vejret var jo perfekt,så der blev ringet<br>
til nogle der kunne. vi lå og søgte lidt og så nogle små buler på bunden.<br>
stoppede på lidt og hvert og pludseligt var der en god gang fnuller på bunden<br>
og vi gik ned og det gav 2 målere i det stop,11,1.kg + 12,1.kg.der var lidt <br>
kaos i båden da den ene stang knækkede i modhugget og overdelen gled ned i<br>
vandet men begge fisk kom på dækket. en tak til jesper der var en god styrmand<br>
og stor hjælp i kampens hede.vi fik ikke mere den dag. flot vejr!!!<br>
knæk og bræk sidney.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 2 måneder siden #1000730 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne STORTORSK ...
Dagen startede med rigtigt flot vejr, og men dog med en enkelt regnbyge. vi gemmen søgte hele det nordlige øresund i ca. 2,5 time og vi havede ikke loddet noget andet end et gammelt garn som jeg troede var fisk, så det kostede en håndfuld pirke. vi havede mistede modet lidt, i frygt for at dagen igår skulle gentage sig, så vi tog en rask beslutning og sejlede syd over. Det viste sig at være en meget klog beslutning, vi havede ikke søgt længe før den første bule dukkede op på loddet, men vi ramte ved siden af et par gange. lige med et fandt jeg melodien og fik et dobbelt hug.den ene der fik hug var en begynder der fiskede for anden gang med mig og han troede at det var bund men det var vi andre klar over at det ike var, den anden var thomas hardenberg, med krydsede liner og en skipper der råbte og skreg vidste thomases sig først 10,5 kg og kenth kæmpede vider også denne måtte gi sig 18,1 kg det er hårdt som begynder at starte med sådan en kæmpe denne pr. bliver svær at slå. der gik kun yderliger ca. 45 min så var vi på spil igen og denne gang var det mig selv der fik en føst timer og en virkede rigtig god , så de andre blev beordret op i det samme fik brutus hug, og nu stod vi igen med dobbelt. brutuses kom først op og bismaren viste 7,2 kg, jeg havede sat thomas til at sejle linen op men min tålmodigehed slap op ,så jeg figthede og styrede samtigede og dyret viste sig endlig......19,1 kan det snart blive bedre. thomas sluttede dagen med endnu en på 7,0 kg. vi satte denne dag pr. 2 gange, båd record hele 2 gange og til med slået antal måler fra sidste år, så det må under streges at vi havede med vind idag. der vil blive lagt nogle billedere op under fangstrapporter imorgen.<br>
<br>
jeg ved desuden at team limbo også har noget at berette idag.<br>
<br>
<br>
stillingen efter denne weekend 7-8/2-04<br>
<br>
Hubert/Peter 12 måler<br>
<br>
Grisling 6 måler<br>
<br>
Team Limbo 3 måler<br>
<br>
Hansen 2 måler<br>
<br>
Mia 1 måler<br>
<br>
splinten 0 måler for lidt sejl tid pga ny lejlighed kom igen.<br>
<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
20 år 2 måneder siden #1000727 af Peder Jensen
Besvaret af Peder Jensen på emne STORTORSK ...
En rigtig kort telefonsamtale på ca 3 sek. nåede jeg og opfange at det går godt for Grislingen i dag,han har op til flere målere i båden, op over 18kg..<br>
Nu bliver han ikke til at skyde igennem...<br>
Mvh,<br>
MIA

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
20 år 2 måneder siden #1000719 af Peder Jensen
Besvaret af Peder Jensen på emne STORTORSK ...
Det er rigtig at vi ikke kunne blive ved med at være uheldige,vi var meget koncentreret i området omkring ørkenen,vi loddede fisk højt i vandet og valgte at blive i området,op ad formiddagen begynte bulerne at samle sig og vi fik to 5kg. i et stop, og en måler på 11,5kg. i næste stop,det gav yderlige et par mellem fisk inden vi tøffede syd på sidst på dagen.<br>
Den sidste time brugte vi syd for grænsen hvor min makker Bjarne Sterup fik den sidste torsk i dag.<br>
Vores 3. mand Thomas Hardenberg skulle absolut lige stjæle billedet til sidst, idet en kæmpe rødspætte på 2,2kg. huggede på gummi-makkeren...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.237 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer