Aldrig har...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 1 måned siden #1000815 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Aldrig har...
Jeg kan kun være enig. Har fisket fredag/lørdag/søndag. Fantastisk fiskeri. Vi stoppede fiskeriet mellem 12-14 hver dag, da vi da havde fanget de 6 vi kunne.<br>
<br>
Melin-Ruski og Melin-16'eren var rigtigt gode for os, men også 44'eren-77'eren var gode. Den stive var som sædvanligt fantastisk.<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 1 måned siden #1000813 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Aldrig har...
jeg allesammen jeg var også i simris i fredags og det er kannon fiskei<br>
vi havde 12 fisk henne til båden vi genudsatte de 6 4-6 kgs fisk det er lidt svært men der er ikke grund til at vi skyder os selv i FODEN. vi sejlede væk fra området hvor vi fangede alle de fisk og prøvede længere nord på og der var også fisk så det er bare se at komme af sted !! vi fangede mellem 60-120 fod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 2 måneder siden #1000807 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Aldrig har...
Enig! Men husk - små agn udfisker de store! Søndag var "team Nauta" på vandet og 700 til 1400 - gav 7 laks mellem 4,5 og 9,5 - jeg fik selv de 4 af dem - og fiskede kun med een stang!! Flasher og en lille kystwobler sat i 100 fod - mørke farver.<br>
Knæk og Bræk<br>
Claus

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 2 måneder siden #1186624 af ukendt bruger
Aldrig har... blev oprettet af ukendt bruger
Aldrig har der været bedre muligheder for at fange en laks. Det er som om Østersøen er fyldt med fisk som bare venter på den stive.... altså en lille plastik fisk som fiskes efter en dodger eller flasher. Har du aldrig prøvet Laksetrolling er det nu du skal slå til og springe alle det tomme timer over. Peter (Futte) og undertegnede tog til Simris torsdag. Jeg havde taget knægten med så han kunne blive smittet med laksefeber og det lykkedes.Vi Fiskede Torsdag eftermiddag hvor de store bølger var ved at lægge sig. Det blev til henholdsvis 4 og 2 laks. Om aftenen grillede vi i min båd i havnen, sov i bådene. Fredeg morgen sejlede ud på en rolig Østersø. Om eftermiddagan havde begge både "fuldt hus" - seks laks, og peter sluttede festen med en flot fisk på 11,5 kg.<br>
Vi kan ikke vente med at tage afstad igen. Mon det fantastiske fiskeri, som må siges at være i verdensklasse, kan holde til vores Bornholmer tur ?....Så bliver det fame uhyggeligt !.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.171 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer