Har lige b...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 1 måned siden #1000861 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Har lige b...
Jeg læser også svenskernes sider,og jeg syntes deres debat kan være sund nok.<br>
Har man noget man holder af er det vel naturligt at passe på det.<br>
I mange svenske åer er der begrænsninger på fangne fisk typisk 2 eller 3 pr. fisker,og svenskerne i området ved Simris ( eller andre steder ) har selvfølgelig større mulighed end danskjâvlan for at komme på fiskepladsen, så derfor er det naturligvis nemt for dem at tale om kvoter til trollingbådene, de kan jo "bare" tage ud næste dag og hente et par mere.<br>
Jeg føler tæt på ubehag når jeg læser fangstrapporter fra danskere der har været i sverige, og på det nærmeste "høvlet" laks ombord, for at komme hjem med kufferten fuld,jeg ved godt det er dyrt at køre derover,men det er vel dybest set interessen der bør drive os, og ikke et ønske om at "redde" turen økonomisk ved at fylde båden med fisk.<br>
Alt Godt Fra Havet<br>
Beauanne

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 1 måned siden #1186640 af ukendt bruger
Har lige b... blev oprettet af ukendt bruger
Har lige besøgt www.sportfiskarna.se det er en ikke særlig pæn debat de har om trolling på deres debat sider. Håber det kun bliver ved snakken.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.162 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer