Jeg tager ...

  • Morten Primdahl
  • Morten Primdahl's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
8 år 8 måneder siden #1096513 af Morten Primdahl
Besvaret af Morten Primdahl på emne Jeg tager ...
Blot til information. Jeg fiskede sammen med en ny fiskeven på revet - det var ingen problem i forhold til øvelsen. To gange fløj en helikopter over os, det var hvad vi så til øvelsen. Måske gik øvelsen ud på at være usynlig, i så fald var øvelsen en succes. Min nye fiskeven, Svend og jeg fik 17 makreller, ikke nogen stor fangst, men ok. Strøm og vind gjorde det lidt svært at fiske, da vi skulle kaste i side-/modvind og strømmen gik skråt ind under båden selvom vi lå for anker - ikke noget jeg har oplevet før. Makrellerne er store og sjove at fange, så jeg helt sikkert derop igen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 8 måneder siden #1096477 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg tager ...
Nej. Det er ikke forbudt at fiske der. Men så længe man holder sig langs land og langs revet, er der ingen farer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 8 måneder siden #1096475 af einer meling
Besvaret af einer meling på emne Jeg tager ...
Skal du ikke være der i weekenden Morten?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morten Primdahl
  • Morten Primdahl's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
8 år 8 måneder siden #1096474 af Morten Primdahl
Besvaret af Morten Primdahl på emne Jeg tager ...
Tak for info. Er det så forbudt at fiske på revet i morgen?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 8 måneder siden #1096473 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg tager ...
Kryb langs kysten og revet og lad være med at skære hjørner. Kald skibene eller Gniben Radio, hvis du er i tvivl, om der skydes eller ej, eller hvordan du skal sejle igennem deroppe. Med lidt fremsynethed kan de skydende skibe som regel guide dig sikkert igennem området. Områderne aflyses som regel i lange perioder, men det er ikke sikkert, at der skydes netop, som du skal igennem. God tur. Vejret bliver fantastisk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Jan Frederiksen Team Bundbid
  • Jan Frederiksen Team Bundbid's profilbillede
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
8 år 8 måneder siden #1096472 af Jan Frederiksen Team Bundbid
Besvaret af Jan Frederiksen Team Bundbid på emne Jeg tager ...
vil lige sige at der er skyde øvelse fra odden på begge sider af revet og Schultzgrund mellem kl 08 og 19 ellers hent SejlSikkert App til mobilen og se mere om det.. men ellers må i have en god dag :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.219 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer