Kontingent 2021

Mere
3 år 3 måneder siden #1190239 af Jacob Nygaard
Besvaret af Jacob Nygaard på emne Kontingent 2021
Hi Linda, jeg har ikke fået nogen, kan der sendes en opkrævning til mig?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Linda Wehlast Jessen
  • Linda Wehlast Jessen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Mere
3 år 6 måneder siden #1190169 af Linda Wehlast Jessen
Besvaret af Linda Wehlast Jessen på emne Kontingent 2021
Hej Henning

Da jeg kan se at du bor på Fyn og ikke findes i vores database, er mit bedste bud, at du er medlem på Fyn.
De opkræver nok på et andet tidspunkt en os.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
3 år 6 måneder siden #1190167 af Bjarne Lehné
Besvaret af Bjarne Lehné på emne Kontingent 2021
Henning du er på Sjællands side :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
3 år 6 måneder siden #1190166 af Henning Hansen
Besvaret af Henning Hansen på emne Kontingent 2021
Hej Linda
Jeg har ikke modtaget opkrævning på kontinget for 2021 vil du sende en til mig.
Mvh
Henning Hansen
Brohave 19
5881 Skårup

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Linda Wehlast Jessen
  • Linda Wehlast Jessen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Mere
3 år 6 måneder siden #1190160 af Linda Wehlast Jessen
Kontingent 2021 blev oprettet af Linda Wehlast Jessen
Som en del sikkert har bemærket, så er opkrævningen for 2021 sendt ud.

Betalingsfristen er 30. november 2020 - så betaler du via betalingsservice, kan du se den på opgørelsen for november.
Og er du ikke tilmeldt, så husk at betale via dit girokort.
HUSK - det er DIT ansvar, at du får betalt dit kontingent. Så er du tilmeldt betalingsservice, kontroller da lige, at den også er med på din opgørelse.

Har du ikke modtaget noget girokort (og du ikke er tilmeldt betalingsservice), så kontakt undertegnede. Girokort sendes ud via betalingsservice, så det er ikke noget vi gør. Men jeg kan se, hvem som er på listen til opkrævning.

Da årsmærkerne gerne skal sendes ud inden årsskiftet (eller lige deromkring) er vi nødt til at være strikse omkring betalingen.

Har du ikke betalt dit kontingent til tiden (som er 30. november 2020) bliver du automatisk udmeldt af klubben.
Vi kører den 15. december listen til årsmærker og brikker der skal spærres - så betaler du ikke og har en havnebrik, så vil den ikke kunne bruges efter 1. januar 2021
Husk din forsikring hos Tryg hænger sammen med dit medlemskab og din rabat er under forudsætning af, at du betaler dit kontingent til klubben.

Bliver du meldt ud pga. manglende betaling, kan du genoptage dit medlemskab eller melde dig ind på ny - begge dele koster et administrationsgebyr på 100 kr. da arbejdet er lige stort ved begge dele.
Og da det er frivilligt at være medlem af klubben og frivilligt arbejde at sørge for opkrævninger og indbetalinger, har vi ikke ressourcer til at rykke dem, som ikke tager betalingen så tungt.
Desværre ses det hvert år, at nogen (ofte de samme) synes det er ok at betale i løbet af 1. kvt. i det kommende år. Det er det IKKE. Og lader man bare som ingenting og betaler for sent og tænker den går nok. Det gør den ikke. Disse vil blive opkrævet et administrationsgebyr på 100 kr. før medlemskabet igen er aktivt.

Jeg understreger igen - det er DIT ansvar, at du får betalt dit kontingent.

Vel mødt til det nye år i SSK

Hilsner
Linda
Kasserer SSK
Følgende bruger(e) sagde tak: Peter Holmgren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.233 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer