Passer dette stik og holder på Garmin 400C Fishfinder

  • Per Motsch Andersen
  • Per Motsch Andersen's profilbillede
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
1 år 7 måneder siden #1190878 af Per Motsch Andersen
Besvaret af Per Motsch Andersen på emne Passer dette stik og holder på Garmin 400C Fishfinder
Hej Stig fik du din Honda til at virke du er velkommen til at kontakte mig hvis du vil have hjælp til service eller kigge i værkstedsbog
det stik du har ligner mit på Garmin gpsmap 521s
med venlig hilsen
Per motsch Andersen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Stig Christensen
  • Stig Christensen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
1 år 7 måneder siden - 1 år 7 måneder siden #1190877 af Stig Christensen
Passer dette stik og holder på Garmin 400C Fishfinder blev oprettet af Stig Christensen
Min nyerhvervede Ryds 480DL kom med dette stik og holder.
Tidligere ejer (mand på 75 år) havde selv købt den sådan for 5 år siden, og vidste ikke hvad der har siddet på.
Men et medlem i vores bådklub, mente at det var Garmin 160C Fishfinder. Jeg fandt en billig 160C uden kabler og giver på dba,
MEN som det fremgår af billeder ser stik godt nok ud til at passe, men det er desværre en smule mindre i forhold til indgang på 160C...Grrrrrrrr.....
Nu påstår en anden at stik og holder MED SIKKERHED passer til en Garmin 400C Fishfinder....!!!.....MÅL PÅ STIK 2 STEDER: 14.03 og 14.41 (se billeder)
Vil være meget taknemmelig hvis nogen herinde evt. har en 400C og kan bekræfte dette.
Og jeg ved godt at jeg selvfølgelig kan købe nyt med kabler, giver, holder, men det er ikke de kommentarer jeg beder om lige nu - TAK :-)
VhStig, Næstved
Sidste redigering: 1 år 7 måneder siden ved Stig Christensen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.181 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer