Reserve mo...

  • Michael R. Schack
  • Michael R. Schack's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
8 år 4 uger siden #1098534 af Michael R. Schack
Besvaret af Michael R. Schack på emne Reserve mo...
Køb en lille 2 takt da den kan lægges ned hvor der er plads uden at tage hensyn til olie i bundkaret.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 4 uger siden #1098532 af Benny Larsen
Besvaret af Benny Larsen på emne Reserve mo...
Hvis det skal være en elmotor er der minn kota, men du skal nok op i en 24volt motor og 80 lbs som det mindste hvis du skal fremad m så tung en båd, måske op i en 36 volt og 112 lbs ville være optimal.
det kræver så bare lige minimum 2 batterier eller 3 .. en 12volt med 55 lbs er for lille til at drive en så tung båd.
så er det nok lettere og billigere med en lille benzin motor, tror ikke du bliver glad for en elmotor i længden til det brug.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 1 måned siden #1098518 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Reserve mo...
Køb en 4-6 hk benzin.. Så kan du også komme frem hvis der er lidt vind eller strøm i vandet.. Glem en elektrisk.. Du kommer ikke langt med en fuldt rigget båd og et 70 ah batteri hvis der er lidt vind og strøm.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • brian borelli
  • brian borelli's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
8 år 1 måned siden #1185352 af brian borelli
Reserve mo... blev oprettet af brian borelli
Reserve motor elektrisk til 17 fods motorbåd....Er der nogen der kan fortælle mig om en elektrisk påhængsmotor kan bruges som nødmotor til en 17 fods shetland...ideen er gentligt bare at have den med som nødmotor, da jeg ikke gider at have en fastmonteret 2 takts motor hængende og i vejen for fiskeri mv..skal egentligt bare have en sikkerheds motor i tilfælde af at der sker noget med min 4 takter...jeg ved godt at jeg skal have et extra min 70ah forbrugsbatteri installeret som nød batteri netop til motoren eller andet...

men...hvad er godt og hvad er skidt ?

håber at i kan hjælpe derude...

på forhånd tak.
knæk og bræk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.208 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer