Hjælp til...

  • Jørgen Müller
  • Jørgen Müller's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
6 år 5 måneder siden #1103676 af Jørgen Müller
Besvaret af Jørgen Müller på emne Hjælp til...
Tempo Både i Ishøj har en ny quicksilver 510 stående, prøv at ligge vejen forbi.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Kjeld Fangel Petersen - Team Emmi
  • Kjeld Fangel Petersen - Team Emmi's profilbillede
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
6 år 5 måneder siden #1103674 af Kjeld Fangel Petersen - Team Emmi
Besvaret af Kjeld Fangel Petersen - Team Emmi på emne Hjælp til...
Hej
Prøv at kik på en 540 dc, jeg har selv en og er bare super glad for den. Jeg har tidligere haft en 460 som er samme skrog som en 510 Jeg sætter den altid i vandet alene fra trailer uden problemer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 5 måneder siden #1103672 af Morten
Besvaret af Morten på emne Hjælp til...
www.dba.dk/oernvik-520dc-motorbaad-115/id-103872566/

Ville nu selv foretrække den gamle model som den jeg linker til. har selv en næsten magen til.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Jonas
  • Jonas's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
6 år 5 måneder siden #1188862 af Jonas
Hjælp til... blev oprettet af Jonas
Hjælp til valg af båd.

Jeg er ved at kigge på båd, og er kommet frem til at en ørnvik 510 dc eller en 520 flamingo passer rigtig godt til de behov familien og jeg har.

Jeg søger dog lidt insider info til disse to både, da jeg har meget svært ved at finde information på nettet, der kan hjælpe med at forklare hvad pokker forskellen er på en 510 dc og en 520 flamingo.
Jeg har selvfølgelig set at flamingo modellen har et rum bygget under kaptajnstolen. Hertil har jeg en mistanke om at den indbyggede tank i 520 flamingo, bare er en løs tank der ligger i stuverummet agter, hvor i 510 dc er der lavet ekstra dyb plads til selve tanken i samme rum.
Dette vil også forklare hvorfor 520 flamingo ser bredere ud på billeder, da de bagerste stuverum på dækket er mindre i bredden end på en 510 dc, hvilket give et indtryk af et større agterdæk.
Alt dette er kun noget jeg gættet mig til, ud fra de billeder jeg har fundet på nettet.
Jeg har desværre ikke haft mulighed for at undersøge dette selv, da bådene sælges på den forkerte side af storebælt. (jeg er en københavner)

Så jeg håber der er nogle herinde, som har lidt mere information om disse både, og vil hjælpe mig med at finde forskelle der kan assistere mig i det rette valg.

vh
Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.179 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer