Nyt tilbud...

  • Mogens Christiansen
  • Mogens Christiansen's profilbillede
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
6 år 21 timer siden #1104255 af Mogens Christiansen
Besvaret af Mogens Christiansen på emne Nyt tilbud...
Hej
Jeg sendte straks efter opslaget mine oplysninger pr. sms, men afventer stadig en reaktion fra Dan. Skal jeg prøve igen eller er der nogen der véd hvorfor?
mvh Mogens
medlem 264
:-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Claus Bjørn Jeppesen
  • Claus Bjørn Jeppesen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
Mere
6 år 3 uger siden #1188711 af Claus Bjørn Jeppesen
Nyt tilbud... blev oprettet af Claus Bjørn Jeppesen
Nyt tilbud til medlemmer af Fyns Småbådsfiskeklub

Vi har d.d. indgået aftale med Spodsbjerg Turistbådehavn om FRI RAMPE til vore medlemmer.
Det betyder, at det fremadrettet er GRATIS at sætte båd i og tage båd op Spodsbjerg Turistbådehavn.

Overnatning eller brug af havnens øvrige faciliteter er ikke inkluderet, og skal afregnes efter
havnens gældende priser.

Der er nogle forudsætninger der skal være opfyldt. Alle der ønsker at gøre brug at FRI RAMPE, skal
rette henvendelse til Dan Østergaard-Poulsen, for at få udleveret et medlemskort der giver adgang.

Medlemskortet skal placeres tydelig og synligt i bilens forrude ved ankomst til havnen. Havnens
regler skal efterleves, og bil og bådtrailer skal parkers, så de ikke er til gene for havnens øvrige
brugere. Hvis der fiskes/sejles, hvor man ikke anløber havnen igen samme dag, SKAL havne-
fogeden adviseres af hensyn til sikkerhed til søs.

Oplysninger der skal sendes til Dan Østergaard-Poulsen enten på mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., eller
på SMS 2290 6000 er følgende:

Navn:
Mobilnr.:
Medlemsnummer:
Bådens navn:
Bilens registreringsnummer.
Bådtrailers registreringsnummer.

Kort vil blive udleveret på klubaftner, eller efter nærmere aftale.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.150 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer