Har været...

Mere
18 år 9 måneder siden #1003974 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Har været...
Tak for hjælpen, måske ses vi derude<br>
<br>
Knæk og bræk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
18 år 9 måneder siden #1003973 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Har været...
Hej Renè <br>
Du kan evt. hente pdf`filen på forsiden DM i Småbådsfiskeri, her afslører Claus Wichmann alle sine fiskesteder

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
18 år 9 måneder siden #1003972 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Har været...
Det lyder spændende kan du undvære et par positioner, har ikke fisket i storebælt før men ligger på camping i vestsjæland så det kunne være sjovt at prøve med ungerne<br>
<br>
Mvh,Renè

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
18 år 10 måneder siden #1003789 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Har været...
Hej Claus<br>
Det lyder spænden med alle de skrubber, jeg har selv været ude et par gange og det er kun blevet til en enkelt :-( Øv <br>
Jeg fiskede med forfang, med orm og drev hen over stedet hvor der skulle være riglig af de flade, vil du røbe hvordan jeg skal kunne få fat i de skrubber<br>
<br>
Per<br>
Team Als

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
18 år 10 måneder siden #1003785 af Torben
Besvaret af Torben på emne Har været...
Kan se at jeg fisker på den forkerte side af Fyn, fiskede i Lillebælt (søsætning i Middelfart) i lørdags, fangede 2 røde + en skrubbe og tabte en pæn ørred ved båden, men jeg slap til gengæld for de ru fingre ;o)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Claus Wichmann
  • Claus Wichmann's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
18 år 10 måneder siden #1187722 af Claus Wichmann
Har været... blev oprettet af Claus Wichmann
Har været et par ture i Storebælt i sidste og denne weekend. Lørdag sidste uge sammen med "Store Børge" og "Lille Børge". Havde ru fingre efter at have renset 77 skubber af god størrelse ( 6 over kiloet). Igår søndag sammen med Leif Aárgjum og hans datter. Resulterede i 45 skrubber + 7 havørreder, 2 på målet som blev genudsat, samt 5 stk på 1,5-2,2-2,3-2,4 og 3 kg. Desuden bommede vi 5 havørreder tæt ved båden. Men skidt nu med det. !

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.200 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer