23.marts v...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 9 måneder siden #1001372 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne 23.marts v...
Næste gang du i på sjælland - så brug Rungsted havn. Der er 3 ramper ( 6 )<br>
Og når du afligevel sejler ned i sundet - så er den havn langt at foretrække.<br>
du skal i øvrigt IKKE spilde tiden med at fiske efter torsk. Du er i sundets bedste havørred-periode. Så sætte bare 2-4 APEX - så fanger du både ørreder og TORSK. Skulle du være meget til torsk- så brug de største wobler penge kan købe<br>
Nord for VEN er altid godt. I venstre side fanger du flest havørreder. I højre side fanger du altid mange og store torsk....<br>
<br>
Knæk og bræk næste gang du er på sundet.<br>
Team PoPeye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 uger siden #1186687 af ukendt bruger
23.marts v... blev oprettet af ukendt bruger
23.marts var min søn og jeg på Øresund fra Helsingør Nordhavn. Vi fik baljen fuld af sild (100 sild)og småtorsk på Bløden Nord, som ligger mellem Vens nordkyst og Sjælland. Flot vejr med havblik og sol med en front hen over Amager med regn.<br>
2 dage før så vi indvejningen ved Kronborg fra Roskilde turbådsfiskeklubs jubilæumstur på Sundet. Der var 120 fiskere fra mange turbåde. Men der var kun ophængt småtorsk-den største på 8 kg, samt fladfisk. Fra Sjælllandssiderne på denne hjemmeside ses også at der har været så få torsk i år i Øresund, at sjællænderne har foretrukket at tage til Simrishamn, hvor der har været godt med laks. Derfor tager Tage og jeg derover i uge 17. Hilsen fra Sven Erik i Uttern 510.<br>
PS: Slæbestedet i Helsingør er noget stejlt (men med et spil som vi ikke kunne finde ud af at betjene)og med vanskelige P-muligheder for trailer og bil. Pris 90 kr/døgn med risiko for P-bøde hvis man glemmer at sætte kvitteringen i bilens rude !

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.127 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer