29. maj s?...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 10 måneder siden #1186807 af ukendt bruger
29. maj s?... blev oprettet af ukendt bruger
29. maj så jeg traditionen tro pinsesolen danse over Mols Bjerge, mens jeg stod ud af Egaa Marina. Århusbugten lå som et spejl og marsvinene prustede ved den grønne bøje. Mmeningen var at fange hornfisk syd for Skødshoved ud for jollehavnen. Men ak-vandet var fyldt med vandmænd og ålegræs, som satte sig hurtigt på krogene og sideplanere-så overfladefiskeri var udelukket. Så prøvede jeg med trolling 2 og 6 meter nede. Det gav heller ikke noget. De eneste fisk jeg så på loddet var antaglig enkelte fladfisk helt nede i bundmudderet. Men vejret var flot og jeg fik afprøvet grejet som virkede. Nogen har hvisket til mig at man skal helt ud forbi Hjelm før der er fisk. Tænk at bugten er så snavset allerede i Pinsen ! <br>
<br>
mvh Sven Erik med den gyldne Odder<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.121 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer