Var på Ra...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 10 måneder siden #1001262 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Var på Ra...
hej brian <br>
<br>
ok man må jo prøve at satse lidt på de makreller derude, så der ikke kun er "sølvfiskene" det går udover:)<br>
<br>
vh<br>
Lars

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 10 måneder siden #1001245 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Var på Ra...
hej Hougaard<br>
<br>
Det var ca. ved den 3 grønne bøje UDEN for indløbet. Der var 3-4 relativt seriøse klumper på ekkoloddet. Jeg fik et trippel hug af makrel. 2 på Tasmanien devil overflade stænger og en på downrigger og apex. Hvis jeg nu havde været lidt seriøs, havde jeg plottet positionen nøjagtig ind og endevendt området for flere makreller.<br>
Men vejret var dejligt og jeg skulle bare "tøffe". + jeg ville hellere have blanke :-)<br>
Jeg vendte dog båden en enkelt gang og prøvede at ramme samme hotspot, men uden held. Så stimerne må alligevel være rimeligt afgrænsede i deres størrelse.<br>
Men jeg er da overbevist om, at hvis du er til makrel og først finder stimerne derude, så ville man kunne få en del, især hvis man lige ankrer op og kastefisker/medefisker lidt.<br>
Der var ikke problemer med grøde helt derude, jeg oplevede kun problemer inde ved udbyhøj færgen. Men det er vel et stakket frist før man får grøde på konstant............... overalt :-)<br>
<br>
knæk og bræk <br>
<br>
Brian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 10 måneder siden #1001244 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Var på Ra...
hej brian<br>
<br>
det var tideligt i fangede makrel, hvor langt var i ude af fjorden? der er jo generelt langt mellem makrellerne derude? Ørrederne synes jeg har svinget meget derude, men de kommer jo nok....<br>
<br>
vh<br>
Lars<br>
<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 10 måneder siden #1186816 af ukendt bruger
Var på Ra... blev oprettet af ukendt bruger
Var på Randers fjord igår søndag 13-6-04 en 4 timers tid (trolling).<br>
Det blev ikke til meget. Nogle makreller og en enkelt undermåls ørred ude i udmundingen af fjorden.<br>
De andre 2 både jeg fiskede med......fiksede flade direkte ind i venerne omkring Udbyhøj. De fangede ikke det store. Trods meldninger om godt fiskeri efter flade de tidligere dage fra bla. Team Frederik.<br>
<br>
Warrior Bo truer med Øer flak næste weekend. Men er vejret til det gule rev, er vi sikkert et par både eller 23......... der fiser derop.<br>
<br>
mvh<br>
<br>
Brian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.156 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer