-
Forum
-
Hovedforum
-
MSK
-
Store ørr...
Store ørr...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
19 år 11 måneder siden #1001939
af
Hej Ole / Alle<br>
Jeg er "helt ny" i trolling "universet". Har været lystfisker i mange år, og fik for nyligt endelig muligheden for at anskaffe den længe ønsket båd. Jeg er tilflytter til det Jyske, og bor mellem Hadsund og Hobro. Mine første ture er gået til Mariager fjord - dog uden de store resultater. Jeg er selvfølgelig helt vild for at få gang i dette spændende fiskeri, men mangler måske lige "lidt input" fra jer der har erfaringen med dette fiskeri. Derfor tilmelder jeg mig hermed til omtalte tur v. Hvalpsund d. 29/1-05. Hvis der er noget praktisk jeg bør vide noget om - kan jeg træffes dagligt på <br>
mob.tlf. 20 32 39 50<br>
Hvis der skulle være nogen der ligger inde med et par gode "torskepositioner" i omegnen af de nord/øst jyske kyster - så lad mig endelig høre nærmere.<br>
<br>
Knæk og bræk <br>
Søren
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
19 år 11 måneder siden #1001826
af
Hej alle.<br>
<br>
Dato for vores tur er Lørdag 29/1/05 kl 08,00<br>
Sted er hvalpsund lystbådehavn.<br>
Vi er pt 4 både og måske 2 til.<br>
Fjorden er stor, så der er plads til alle der har lyst at være med.<br>
Læg et tlf-nr her,så ringer jeg rundt til alle ca 14 dage før afgang.<br>
<br>
Med venlig hilsen<br>
Ole Rosted Larsen
-
-
-
Gæst
-
20 år 1 dag siden #1001816
af
hej ole<br>
her har du mit telefonnr 40597449 tilslutningen ser da fornuftig ud indtilnu
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
20 år 1 dag siden #1001815
af
Så er vi 4 både "Fedt"<br>
<br>
Flemming skriv dit tlf nr her, eller ring til mig 96364898,så ringer jeg rundt og aftaler en dato,tid og sted for vores tur.<br>
<br>
Datoen kommer her hurtigts muligt,så hvis der er andre der er varme kan de ringe til mig eller lægge en besked her.<br>
<br>
Mvh<br>
Ole Rosted Larsen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
20 år 2 dage siden #1001814
af
Hej<br>
Jeg er helt klar på at deltage i et sådan sats.<br>
Gik faktisk med samme tanker for et par år siden men fik dem aldrig ført ud i livet.<br>
Lad os få gang i de store fisk derude...<br>
Jeg kan kontaktes på 40744006<br>
Mvh.<br>
René Bendixen.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
20 år 4 dage siden #1001811
af
Hej<br>
Jeg er bestemt også frisk på et sats dernede. Har selv prøvet et par gange med udgangspunkt i Hvalpsund og har fået fisk, men ikke nogle store. Alle fiskene fra Karup, Simested, Skals Å mfl. skal forbi dette smalle sund hvor der altid er sild - det virker underligt hvis de bare svømmer lige igennem en stor stime uden at stoppe især når de er udhungrede efter lang tid i åen. Mht. hvor fiskene svømmer hen så tager de ikke vest på. Der er lavet en del mærkningsforsøg med fisk fra disse områder og langt størstedelen af de fisk der er blevet genfanget udenfor limfjorden, er fanget på Kattegatsiden. Enkelte er endda taget så langt sydpå som Bornholm. Nå men i kan kontakte mig på tlf: 22117226 når der er yderligere om en fællestur.
-
Forum
-
Hovedforum
-
MSK
-
Store ørr...
Tid til at oprette siden: 0.177 sekunder