Hej alle ....

  • Kim jensen
  • Kim jensen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
6 år 7 måneder siden #1103486 af Kim jensen
Besvaret af Kim jensen på emne Hej alle ....
Hej Jørgen .
Tak for info , det er godt med nogen der vil dele lidt erfaring med andre .der er mere fakta i erfaring , end i at læse reklamer .
Mvh Kim Jensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Jørgen Peterson
  • Jørgen Peterson's profilbillede
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
6 år 7 måneder siden #1103469 af Jørgen Peterson
Besvaret af Jørgen Peterson på emne Hej alle ....
Hej Kim, ja jeg er ikke i tvivl, GARMIN''s Panoptix er suveræne:B Jeg er mest til trolling og har monteret PS30-Down og en PS21-TM, PS21 er også monteret bag på båden og den ser fremad under båden. Jeg har en del video liggende på min Youtube kanal fra i foråret, hvor jeg afprøvede optagelse med Garmin Helm app. Se her
det højre billede viser PS21 og viser hvad jeg tror er 2-3 Laks foran båden, derefter ses de på det venstre billede PS30 hvor de dykker ned til de nederste agn. På det venstre billede ses i øvrigt lodderne i 60 og 80 fod og i 30 og 40 fod ses stackerne:D
Ved også at Panoptix''en er suveræn til Gedde. Abborre og Sandart fiskeriet hvor du kan fiske målrettet på den enkelte fisk.
Billede transducer på hver side af motor, PS30 bagbord, PS21 styrbord:B
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Kim jensen
  • Kim jensen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
6 år 7 måneder siden #1188758 af Kim jensen
Hej alle .... blev oprettet af Kim jensen
Hej alle .
Er der der nogle i småbådfiskeklubberne der har erfaring med Garmins panoptix
ps 30 så vil jeg meget gerne høre om det da jeg overvejer at få en monteret i min båd , vil meget gerne høre om hvad fiskeri den er egenet til og om den er så fantastisk som den er beskrevet fra Garmin ? :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Med venlig hilsen BP

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.169 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer