-
Forum
-
Hovedforum
-
MSK
-
Hejsa ...<...
Hejsa ...<...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 10 måneder siden #1005266
af
Hej Henrik.<br>
Tjaaa jeg mødte en gut med en fiskestang og en campingstol idag og hørte ham om der var noget at fange på denne årstid, han havde vist travl, så han mumlede noget om at ja de var store og det var nu de gad bide, så jeg nåede lige at spørge ham om hvad det var han fiskede efter, svaret var geder , og stedet var i Gudenåen og i søerne inde langs siv'ene, med skaller og wobbler og så satte han sig ind i sin bil og kørte væk... ikke meget info må man sige, ville da gerne have haft lidt pladser osv. Men sådan skulle de ikke være !!! <br>
Så er der kun 1 vej og det er ud og finde stederne selv... Så længe jeg har min båd sejler jeg i den ( den er sat til salg ) hvis det da er til at sætte i nogensteder ???<br>
Hilsen Henrik <br>
Silkeborg
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Henrik Soele
-
-
-
Premium Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
18 år 10 måneder siden #1005214
af Henrik Soele
Hej Henrik!<br>
<br>
Det lader til der ikke sker så meget - eller også er det hemmeligt
<br>
Jeg har selv haft et par trollingture på Skanderborg sø inden for de sidste par uger og har absolut ikke mærket noget som helst! Selvom jeg mener tidspunktet burde være godt - jeg har dog fisket lidt anderledes end jeg plejer men er bange for det ikke er det der er grunden til de manglende fisk. Den ene gang talte jeg med en anden båd, som kender søen godt - de have mærket lige så lidt som jeg!<br>
<br>
Mvh Henrik Soele<br>
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 10 måneder siden #1186597
af
Hejsa ...<br>
Er der nogen der ved lidt om hvordan fiskeriet er i Silkeborgsøerne, lige for tiden ???<br>
<br>
Venlig hilsen <br>
Henrik Christensen<br>
-
Forum
-
Hovedforum
-
MSK
-
Hejsa ...<...