-
Forum
-
Hovedforum
-
MSK
-
hej der<br...
hej der<br...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 10 måneder siden #1005230
af
Hej igen...<br>
Ville gerne selv have været ude efter en torsk, men valgte forkert branche sidste gang jeg blev tilbudt job...har desværre ikke fri mellem jul og nytår, og kan ikke få fri...hmm!<br>
Men god tur.<br>
<br>
mvh Morten
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 10 måneder siden #1005205
af
hej Morten<br>
<br>
Nej den bette fede spjætter endnu
. Det er bare ikke sådan at være jobramt. Jeg bad desværre selv om det, da jeg fandt den ide,jeg skulle fedte rundt på Väneren uge 48 istedet for at arbejde. Men den tid der er gået godt komemr jo sjældent dårligt tilbage.<br>
Jeg/Vi regner med at smutte en tur på revet for at fange nåtårstorsken, så snart lejligheden byder sig........Vi vil have blankt vand
<br>
<br>
Brian/Quicksilver<br>
FTK,JSK,TFAGN
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 10 måneder siden #1005204
af
Hej Brian!<br>
Nå, jeg troede at du var gået helt i stå...
<br>
Men rart at høre at der er liv i dig endnu.<br>
Hvad der blev besluttet på GF står i det nye blad, som er lidt forsinket af forskellige årsager, bl.a. at vi skulle have GF med.<br>
Men fat mod, der er julelæsning på vej!<br>
<br>
mvh Morten<br>
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 10 måneder siden #1188164
af
hej der<br>
Blev dette egentligt vedtaget på genralforsamling 2005, ny Mølle ??<br>
<br>
Eksklusion af medlem hvis man har overtrådt loven ved ulovligt fiskeri til stævner og hvis man får bøde ved ulovligt fiskeri <br>
<br>
Hvis ja vil jeg da SKIE GRØNNE GRISE, når jeg ligger ved støvring dæmningen (Randers fjord) og fisker 101 m fra dæmningen ifølge min plotter. Og så hvis fiskeri kontrollen kommer og siger jeg lå 99 m fra den og slynger en bøde ud.<br>
<br>
Men det er fint nok vi rydder op i egne rækker før vi kan klandre andre f.eks mht. den garn kampange DSF har i gang for nuværnede. <br>
Eksklusionen gælder vel så også, hvis man overtræder det omsætnings forbud der er i danmark ?. Man har jo hørt historier om Simris og det gule rev.<br>
<br>
Hvordan kan klubben kontrollere, at et medlem f.eks har fået en bøde ?<br>
mvh<br>
<br>
Brian/Quicksilver<br>
FTK,JSK,TFAGN
-
Forum
-
Hovedforum
-