Jeg regner...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 7 måneder siden #1000121 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg regner...
Ja......... så blev telefon nummeret selvfølgelig forkert. Det rigtige er 29623623

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 7 måneder siden #1186444 af ukendt bruger
Jeg regner... blev oprettet af ukendt bruger
Jeg regner med at tage til Väneren fredag d 26 sept for 4 gang. For så at blive der et par uger eller 3.<br>
Så hvis der er nogen der vil deltage helt eller delvis i foretagendet er i velkomne til at maile eller ringe 29623626 <br>
Priser Stenaline ved medlemskab af DCU tur/retur:<br>
Perioden 1/5 - 23/12 2003: <br>
Bil + campingvogn inkl. 5 pers. Kr. 1490,- T/R <br>
Autocamper inkl. 5 pers. Kr. 1190,- T/R <br>
Bil + trailer u/6m inkl. 5 pers. Kr. 1190,- T/R<br>
<br>
På denne side står der lidt om min sidste tur derop<br>
www.123nu.dk/lystfiskeri/artikler2.asp?p...ori=Trolling&Id=3820

<br>
Det er ganske uforpligtigende men jeg syntes altid det er rart med selskab af flere både. Min taktik vil være at tage færgen fra Frederikshavn og så køre op til Mellerud og finde et sted at bo. Det koster typisk 125 skr. Pr. person pr. nat. Jeg vil ikke mene det er nødvendigt at booke på forhånd. Da der er en del ”STUGA” (hytter) i området.<br>
For mit vedkommende vil jeg primært fiske på Väneren, men hvis fiskeriet sucks vil jeg prøve Vätteren, da fiskeriet også der skulle være spændende.<br>
Jeg fisker selv fra en quicksilver 450 med 40 hk 4takt. Og det går over al forventning. Planerboards og andre fancy ting er ikke nødvendige for sucess. De tidligere gange jeg har været der oppe har fangsterne på sideplanere været fuldt på højde med dem der fisker planerboards. At jeg så selv nu har gang i et planerboard projekt er såmænd kun for forsøgets og kedsomhedens skyld :-)<br>
Mon ikke at der også denne gang vil være god support og opbakning af EINAR the JULEMAND<br>
<br>
mvh<br>
<br>
Brian Jensen<br>
FTK

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.147 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer