Et spørgs...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 6 måneder siden #1000172 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Et spørgs...
Well done. Læser engang i mellem siderne og derfor de indlæg med kød på. Nogen vil sige en nasser - men har ikke haft trollet før nu. Så kigger efter de dyrekøbte erfaringer de andre har lavet. Ved fra mig selv at en dag på vandet hvor alt ånder fred og idyl indtil der er flex på klingen er super. Får ladet hjernen op og mågerne nok er dem der snakkes mest med..<br>
Mvh Lasse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 7 måneder siden #1000142 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Et spørgs...
folk snakker det de vil og sådan er det.. det kan dine eller andres in´dlæg ikke lave om på. sådan er vi så forskellige. jeg selv er ikke stum. men knævrer heller ikke løs om alt og ingen ting på vhfèn..<br>
<br>
venlig hilsen dennis

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 7 måneder siden #1000134 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Et spørgs...
hej Per<br>
<br>
Nej jeg snakker nu ikke så meget ;-)<br>
Jeg kender mange der snakker meget mere end mig f.eks. min kæreste og et par andre trollingfiskere. Ja nogle trollingfiskere kan også knævre løs :-)<br>
Men det er sq ganske hyggeligt engang imellem bare at sidde og lytte på andres fuldt ud plausible teorier om at forskellen på fiske sucesses og fiasko, er om man man har 60,243" fra kuglen til apexen frem for 61" :-)<br>
<br>
mvh<br>
<br>
Brian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 7 måneder siden #1000133 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Et spørgs...
Godt gået Brian.<br>
Jeg kan kun give dig ret. Men alligevel, hvis du var ude at fiske med mig, og du snakkede ligesom du skriver her på <br>
siderne, kunne det godt være at jeg smed dig overbord.<br>
<br>
mvh.Per.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 7 måneder siden #1186452 af ukendt bruger
Et spørgs... blev oprettet af ukendt bruger
Et spørgsmål til alle jer trollingfiskere. Okay nu blev det pludselig til en smøre uden lige ;-) og der er sikkert pokkers rodet for der er klippet og klistret en del.<br>
<br>
Er det kun mig der kan lide at sidde foran computeren og finde lystfiskerrelaterede ting og hygge mig på et "forum", med en kop kaffe i hånden ??. Jeg tilbringer en del tid på www.123nu.dk . Der sker der ting og sager..... 30 indlæg på 2 timer. Men jeg er sq snart klogere på fluestænger, flueliner, henrik mortensen, Gaula, mørrumsåen osv. end at jeg er på Trolling.

Har flue/kystfiskere virkelig en større trang til at "chatte" end trollingfiskere ??. Eller skal forklaringen findes andre steder ??.<br>
Er trolling fiskere generelt ikke meget for computere, da de måske har en højere gennemsnits alder end folk ved andre former for fiskeri. <br>
Eller er trollingfiskere bare generelt et "lukket" folkefærd. Der bare ønsker at passe sig selv og ikke vil give deres dyrekøbte erfaringer videre til andre ??<br>
MHT. "lukket" kom jeg til at tænke på DM i småbåds fiskeri. Vi har næsten alle vhf ombord. Men jeg hørte ikke ret meget mere end 2 sætninger blive sagt i løbet af de 2 dage på kanal 72. Men det kan være at folk lå på alle mulige andre kanaler for ikke at det de sagde, blev hørt af udenforstånde ??.<br>
Jeg skal selvfølgelig feje for egen dør først. Jeg sagde ikke noget på vhfèn for jeg skulle sq ikke have noget klinket. Da jeg er relativ ny i branchen og for første gang med til en konkurrence.<br>
Men jeg garanterer for at hvis der var en flok af de der debatører på 123nu. Der fik en vhf stukket i hånden. Ja så ville den gløde dagen lang ude på kysterne og de ville sikkert sove med den om natten.<br>
Jeg vil dog nævne et par eksempler på åbenhed og og "god" trolling etik set fra min stol.<br>
Jeg var for første gang i påsken med FTK i Hanø bugten Harry Koch stod for arragmentet. Der fik jeg nærmest kastet 424 positoner,råd og papirer i nakken + man faktisk selv som jyde blandt fynboerne faktisk følte sig hjemme, ja det er sq lige før jeg får tårer i øjene når jeg tænker tilbage :-) <br>
Et andet eksempel var da jeg var på Väneren. Der kommer Julemanden med råd og vejledning helt umotiveret.+ de andre danske trollingfiskere deroppe var imødekommede og venlige, når man først lige man var set an.<br>
et eksempel mere. Da jeg snakkede med John Balle idag vedr. Silkborg søerne imorgen. Så sagde han, at selv om jeg ikke skulle komme imorgen så kunne jeg bare ringe til ham en anden dag og så skulle han nok komme med et par TIP.....SÅDAN..........Godt gået :-)<br>
Henrik Soele (JSK) har også været flink til at hjælpe med spørgsmål jeg havde. Men det har så foregået på mail. Det var dengang forumet ikke var så udbygget som nu.<br>
<br>
Må man unværgeligt komme frem til den konklusion, at trollingfiskere er snaksaglige når først de har set en person an ??<br>
Og at når der er konkurrencer, selv når de er holdt i klubregi med sponsorerede præmier. Klapper alle, høj som lav i. Der kunne jo sagtens have været en debat i dette forum dagene umiddelbart før DM konkurrencen.Man behøvede jo ikke at opgive esakte positoner m.v- Men jeg kan se at der var en gut der her på siden havde spurgt om der var is til hans køleboks ved DM konkurrencen (indlæg 1434). Ingen havde svaret ham. Det samme gælder indlæg 959 vedr. det gule rev. Klubberne har til sammen over 2000 medlemmer. Det kan da ikke passe, at ingen ved noget??. Okay det kan være, at de er blevet svaret på deres mail istedet for her i forum. Men styrken ved et forum er at informationerne kan flyde på kryds og tværs til alle + man kan gå tilbage til tidligere tråde hvis man ønsker oplysninger om alt muligt vedr trolling. Det vil så bare kræve en bedre "søgefunktion" på websiden.<br>
Jeg har sat mig for, at jeg vil skrive til mig "selv" her i forummet det næste stykke tid. når tiden tillader det. Så Selv om der bliver boret huller i min båd og mine trollingstænger bliver knækket af ukendt gerningsmænd vil jeg fortsætte :-)<br>
For dem der ikke kender f.eks dette tegn :-)<br>
Det beyder at jeg smiler og det ikke skal tages så alvorligt.<br>
Det jeg f.eks skrev i indlæg 1495. Det er jo 90% pis og 1o%sandhed, men hvad betyder det. Jeg er da rimelig sikker på at mindst en eller to trolling fiskere trak på smilebåndet. Pyt med de resterende 2348 trollingfiskere ikke syntes det var sjovt. Det var et indlæg på smaabaadsklub.dk og det eneste den dag på JSK. Havde indlægget så ikke sin berettigelse ??<br>
Samme berettigelse har dette indlæg. For hvis du læser dette har du vel brugt 30 sek til et minut. På at læse det, fordi du syntes det var interesant nok. Og alt andet lige er indlægget jo trolling relateret uanset om du er enig med mig i påstandene eller ej.<br>
<br>
Og for en god ordens skyld, tror jeg ikke på at der ikke er nogen der læser dette indlæg. For jeg erindrer at webmaster på et tidspunkt skrev om besøgstallet her på siden ;-)<br>
I er afsløret alle som en ;-)<br>
Nå nu vil jeg ned og se om kæresten har smurt min madpakke til turen på silkeborgsøerne imorgen.<br>
Ja, den sandart tur kommer i også til at høre om :-)<br>
Det bliver nok indlæg nr. 1498 for dette bliver vist 1497 ;-) <br>
<br>
Kan jeg her til sidst tillade mig at lave en bruger undersøgelse ??, kan jeg få de folk der læser dette til at trykke på "send en kommentar" du behøver ikke skrive dit navn måske bare "xxx" og E-mail kan f.eks. være Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Det tror jeg webmasters programering accepterer.

<br>
mvh<br>
<br>
Brian<br>
<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.179 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer