hej alle<b...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 6 måneder siden #1000244 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne hej alle<b...
Desuden ved de fleste jo godt hvad tingene koster.. <br>
mit eks her på siden er at jeg har en trailer tilsalg der er fra 3 måned 2001 ny pris 21500..!! sat til salg for 13000... trailer en er 2 ½ år gammel.. altså en besparelse på 7500.. for en trailer der har få år på akslerne.. og så byder PERSONEN 8500... tsk tsk... manden ku ha budt 12000 og så kunne vi jo ha fundet en god pris...men nej nej manden blev arig da jeg selv bød overham.. <br>
<br>
har kun latter til overs for sådan noget...<br>
<br>
venlig hilsen dennis...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
20 år 6 måneder siden #1000242 af Peder Jensen
Besvaret af Peder Jensen på emne hej alle<b...
Der hvor filmen knækker er når man feks. har en ting til salg til 5000kr. og der bliver budt 2000kr. det er total useriøst...<br>
Det er selvfølgelig også rigtig at kan man spare en daler så gør man det,men det er også min opfattelse at mange prøver at byde et svinsk beløb - går den så går den...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 6 måneder siden #1000241 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne hej alle<b...
Hej<br>
Når jeg hører ordet auktion - så forstår jeg, at der er en varer til salg til højest bydende - er der intereserede købere nok, som vil eje varen, byder de over hinanden, og hvis sælger er heldig får han en pris OVER det forventede. Sælger er efter min mening i sin fulde ret til at beholde varen til prisen er den mindst ønskede.<br>
Jeg starter selv med en pris under mindsteprisen, hvis jeg byder på en vare - man skulle da være et skarn, hvis ikke man kunne spare nogle kroner - i sidste ende, er det jo op til sælger, om han vil sælge til prisen eller ej!<br>
Henrik

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 6 måneder siden #1000240 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne hej alle<b...
jeg er enig med claus, det bør bare være en tilsalgpris, og ikke en akutionspris, nogen gange byder folk priser så jeg heller vil beholde varen end tabe stort.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 6 måneder siden #1000239 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne hej alle<b...
Hejsa<br>
Hvis folk ikke skal "vade " ind over ens egen midste pris - kræver det 2 ting - enten at mindste prisen er ligmed "ønskeprisen" eller at DU afslører din mindste pris? At afsløre sin mindste pris - er ikke noget man lære på købmandsskolen!<br>
Min mening er at mindsteprisen er et overflødigt felt - da det altid som udgangspunkt burde være det samme som salgsprisen!<br>
Der er jo nu engang "krejlere" nok til at de også har 3 faste ugentlige programmer i TV! Derfor findes vi også på klubbens "Auktioner"!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 6 måneder siden #1000237 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne hej alle<b...
hej <br>
<br>
problemet er så også at de mailer til en (privat) og bliver ved selvom man siger til dem at varen ikke er til salg for mindre... <br>
<br>
problemet er ikke så stort når man har varen til salg via dba.dk..!! tror folk at det er anderledes her igennem ?? <br>
<br>
hilsen dennis

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.264 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer