Nyt udseen...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 6 måneder siden #1000288 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Nyt udseen...
Hej igen<br>
<br>
Skriftstørrelsen i menuen er afpasset efter skærmopløsninger på 800x600 og 1024x768. Har i prøvet at åbne en del menuer og så gå i Fiskeri/Love og regler? så vil i opdage, at når der kommer en rullebjælke i højre side af menuen, så er det lige knap nok at man kan læse menuerne? det vil bliver helt galt hvis jeg gør teksten større.<br>
Til orientering er tekst størrelsen på hovedsiden 12px og i menuen 11px, så der er ikke tale om den store forskel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 6 måneder siden #1000287 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Nyt udseen...
Syntes det er kanon hurtigt, men giver Dennis ret, det er lidt "småt" skriften i menuen., og måske skulle menurammen trækkes op, det ligesom flyder sammen med hovedrammen...<br>
Bare en kommentar...<br>
<br>
Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 6 måneder siden #1000286 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Nyt udseen...
hej jørgen..<br>
<br>
ja forandring fryder og kan ikke se noget galt i det nye look.. bortset fra en lille detalje ..<br>
<br>
er menuèn ikke blevet lidt for lille. dermed mener jeg er skriften ikke snart ved at være nede i en størrelse hvor den er irriterende lille . det syntes jeg..!!<br>
<br>
og det er nu engang den vi bladrer rundt i !! <br>
<br>
hilsen dennis

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 6 måneder siden #1186484 af ukendt bruger
Nyt udseen... blev oprettet af ukendt bruger
Nyt udseende!<br>
<br>
Ikke alt nyt er godt nyt, men den nye menu er ikke afhængig af 3. part programmer såsom en java fortolker fra Microsoft eller Sun som den forrige menu var det, så jeg håber i vænner jeg til den nye menu ret hurtigt.<br>
Topbjælken har også skiftet udseende og i den forbindelse skal Danmarks Småbådsfiskeklubber fylde næsten hele skærmen - gør den ikke det på din computer, så prøv at se under Faq/Generelt hvor du kan downloade den font, der er anvendt.<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.193 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer